Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی «شریف تیراسپول» به تقابل با رئال در لیگ قهرمانان اروپا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 میزبان شریف تیراسپول مولداوی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید بعد از پیروزی 1-0 خارج از خانه در بازی نخست مرحله گروهی مقابل اینتر، سه شنبه شب در سانتیاگو برنابئو میزبان نماینده مولداوی خواهد بود که آنها هم بعد از پیروزی مقابل شاختار، 3 امتیازی هستند.

لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
فهرست رئال برای هفته دوم لیگ قهرمانان؛ بازگشت کروس + عکس
یوری ورنیدوب، سرمربی شریف مولداوی در مورد تقابل تیمش و رئال مادرید گفت:«بسار خوشحالم که توانستم در مادرید حضور داشته باشم. برای ما این بازی مایه افتخار است. انگیزه زیادی برای حضور در این استادیوم بی نظیر داریم تا بازی خود را نشان بدهیم.»
این مربی اوکراینی در ادامه گفت:«احترام می گذاریم اما ترسی نداریم. یکی از قدرتمندترین حریفان هستند و آماده ایم. مسیری بسیار طولانی را طی کردیم تا فرصت بازی در برنابئو را به دست بیاوریم. می دانیم که رئال مادرید چه تیمی است. مهم این است که ترسی نداشته باشیم. احترام می گذاریم اما ترسی نداریم. سعی می کنیم که به بهترین شکل در دفاع و حمله حضور داشته باشیم.»
ورنیدوب در پایان در خصوص اینکه آیا شاگردانش در این دیدار پیروز خواهد شد، گفت:«می‌دانیم که هر تیمی روی بردن تمرکز دارد و ما هم همین طور هستیم اما درک می کنیم که رئال مادرید چه تیمی است. مهم این است که به شکل شایسته ای بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.»

شریف تیراسپول، فصل گذشته برای ششمین سال متوالی قهرمان لیگ مولداوی شد و برای اولین بار در تاریخ خود حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند و پیروزی در گام نخست مقابل شاختار، شروعی رویایی برای آنها رقم زد. آنها برای صعود به مرحله گروهی، در بازی پلی آف از سد دینامو زاگرب عبور کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала