Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: مهار مثلث هجومی پی‌اس‌جی تقریبا غیرممکن است!

© AFP 2023 / SERGEI SUPINSKYگواردیولا
گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
گواردیولا به هراس خود از لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه و ناتوانی از مهار آن‌ها اعتراف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در پاریس میهمان سن جرمن است و باید دید تقابل جذاب این 2 تیم ثروتمند چگونه به پایان خواهد رسید.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
گواردیولا: دیدن مسی با پیراهن پی‌اس‌جی، غیرمعمول است
پپ گواردیولا در پاسخ به برنامه‌اش برای مهار مسی، امباپه و نیمار گفت:«نمی‌دانم. صادقانه بگویم، با این حجم از کیفیت نمی‌دانم چطور باید آنها را متوقف کنم. آنها بسیار باکیفیت هستند. کنترل و مهار این میزان از استعداد در کنار هم، کار دشواری است.»
سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه گفت:«ما تلاش می‌کنیم که به خوبی دفاع کنیم و در تلاش هستیم که وقتی توپ را در اختیار داریم، کاری کنیم که آنها بیشتر بدوند. این کاری است که باید انجام دهیم.»

سیتی پیش از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی، یکی از گزینه‌های محتمل فوق ستاره آرجنتینی بود و گواردیولا به دفعات اعلام کرده بود که به اعتقاد وی موقعیتی فراهم نمی‌شود که مسی بارسلونا را ترک کند.

مسی به دلیل مصدومیت 2 بازی اخیر پاریس را از دست داده ولی به گفته رسانه‌های فرانسوی او قطعا در این بازی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. این دیدار امشب در پارک دو فرانس از ساعت 11:30 دقیقه آغاز خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала