Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران مالی بارسلونا؛ شرکت اماراتی به کمک کاتالانی‌ها میاید!

CC0 / Pixabay / ورزشگاه نیو کمپ
ورزشگاه نیو کمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
شبکه ال کوروبیتو مدعی شده که یک شرکت اماراتی پیشنهاد جالبی رای بارسلونا ارائه داده است.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه ال کوروبیتو مدعی شده که شرکتی در دوبی پیشنهاد جالبی برای باشگاه بارسلونا ارائه داده که بر اساس آن این کمپانی تمامی بدهی حدود 1.5 میلیارد دالری کاتالان‌ها را پرداخت خواهد کرد.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
ورزش
وعده های امیدوارکننده لاپورتا به بارسایی ها در میان بحران مالی باشگاه

 طبق این گزارش، بارسلونا به مدت دو سال هیچ بازپرداختی نخواهد داشت تا به این ترتیب توانایی تشکیل تیمی قدرتمند را داشته باشد. با این وجود، آبی‌اناری‌ها در طول 12 سال باید بدهی خود را به این شرکت بپردازد.

تزریق 1.5 میلیارد یورو به این باشگاه می‌تواند به بارسا کمک کند تا بازیکنان جدیدی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. علاوه بر این بهره دریافتی توسط شرکت اماراتی مبلغ بسیار کم و ناچیزی است.

در صورت توافق میان دو طرف، بارسا این امکان را خواهد داشت تا در تابستان پیش رو برای خرید بازیکنان مدنظر اقدام کند. این در حالی است که بسیاری از بازیکنان ارشد تیم که مبلغ دستمزد بالایی داشتند نیز مجبور به مذاکره با مدیران برای کاهش میزان دستمزد دریافتی خود از این باشگاه شدند.

باشگاه بارسلونا در ماه‌های اخیر با بحران جدی مالی و اقتصادی روبرو بوده است. شرایط این باشگاه کار را به جایی رساند که آنها مجبور شدند اجازه جدایی لیونل مسی به عنوان بازیکن آزاد را داده و در عین حال ستارگان دیگری مانند آنتوان گریزمن را نیز به صورت قرضی به فروش برسانند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала