Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری «لوییس سوارز» در خصوص جدایی مسی از بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و سوارز
مسی و سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
لوییس سوارز که دوست صمیمی لیونل مسی در بارسلونا بود، اعلام کرد که این بازیکن تصمیم داشته در این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید در آستانه بازی با بارسلونا یک مصاحبه اختصاصی با اسپورت انجام داده است.

لوئیز سوارز بازیکن اتلتیکو مادرید   Luis Suarez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
واکنش سوارز به احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا
سوارز که سال‌ها در کنار فوق ستاره آرجنتینی در بارسلونا حضور داشت و دوست صمیمی هم دیگر بودند، در خصوص جدایی لیونل مسی از جمع کاتالانی‌ها گفت:«روزی که به مسی خبر دادند امکان تمدیدش نیست، کنار او بودم. لئو به من گفت که میخواهد فوتبالش را در بارسلونا به اتمام برساند و این چیزی است که او را خوشحال میکند.»
سوارز در ادامه اظهار داشت:«لئو واقعا می‌خواست در این باشگاه کفش‌هایش را بیاویزد و به همین دلیل من از این اتفاق خیلی خوشحال بودم. اکنون او به تیمی دیگر رفته واقعا من ناراحت شده‌ام.»

پس از بیست و یک فصل حضور در بارسلونا، به فاصله دو هفته مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رسما اعلام شد که مهاجم سی و چهار ساله مجبور به ترک بلوگرانا است و نمی‌تواند بیشتر از این در نیوکمپ بماند.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که شرایط مالی باشگاه و همچنین قوانین جدید لالیگا باعث شد تا آن‌ها نتوانند قرارداد مسی را تمدید کنند. بعد از رسمی شدن این خبر، ناصر الخلیفی و پاریسن ژرمن به سرعت برای جذب او قدم برداشتند و توانستند پس از تنها 48 ساعت، انتقال مسی را نهایی کنند.

او اکنون در کنار نیمار و امباپه مثلث آتیشینی در پاریس شکل داده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала