Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران کمبود بنزین در بریتانیا؛ موترهای لوکس CR7 که به آن‌ها سوخت نرسید! + عکس

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOКриштиано Рональдо, фото из архива
Криштиано Рональдо, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
اعضای تیم امنیتی کریستیانو رونالدو ماشین‌های او را برای بنزین زدن بردند، اما به آن‌ها هم مثل بقیه مردم در این روزهای بحرانی انگلیس، سوخت نرسید.

به گزارش اسپوتنیک، بحران کمبود بنزین در بریتانیا باعث شده تا میلیون ها نفر در روزهای اخیر نتوانند از خودروهایشان در این کشور استفاده کنند و صف هایی طولانی پشت پمپ بنزین ها ایجاد شده است.

توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
نامزدان جایزه بهترین بازیکن ماه جزیره؛ رقابت رونالدو با دیگران + عکس

راننده کریستیانو رونالدو به مدت 7 ساعت منتظر ماند تا به بنتلی 220 هزار پوندی بنزین بزند، اما دست خالی آنجا را ترک کرد. این ماشین چند کیلومتر آنطرف‌تر از خانه سوپراستار منچستریونایتد در صف بنزین مشاهده شد.

اکنون نشریه انگلیسی سان گزارش داده است که حتی رونالدو هم این روزها به بنزین دسترسی نداشته است. در حقیقت دو تا از ماموران امنیتی رونالدو در روز چهارشنبه به پمپ بنزین رفته اند. رونالدو در این لحظه در اردوی منچستر برای بازی  مقابل ویارئال حضور داشت که در این بازی خوش درخشید و گل مهمی را به ثمر رساند.

فوق ستاره پرتگالی به تازگی بنتلی فلائینگ اسپر را خرید و آن را به مجموعه 17 میلیون پوندی سوپرموترهایش اضافه کرد. در هفته گذشته بارها با این ماشین به زمین تمرینی منچستریونایتد رفت.

این جدیدترین خرید رونالدو بعد از انتقال به منچستریونایتد از یوونتوس بود. مجموعه ماشین‌های رونالدو شامل فراری‌، لامبورگینی‌، مک‌لارن، دو رولزرویس، پورشه 911 توربو اس، کونیگزگ CCX، بنتلی کانتیننتال، رنج روور و چند آئودی و مرسدس است.

او یک فراری مونزای 1.4 میلیون پوندی، یک بوگاتی ویرون گرنداسپورت 1.7 میلیون پوندی و یک بوگاتی شیرون 2.15 میلیون پوندی دارد. اما جواهر مجموعه‌اش بوگاتی چنتودیچی 8.5 میلیون پوندی است که تنها 10 نمونه از آن ساخته شده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала