Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: غمگینم، مستحق این شکست نبودیم!

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
رونالد کومان مصاحبه ای را پس از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید انجام داده است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در حساس‌ترین بازی هفته هشتم رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با دو گل شکست خورد.
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
اتلتیکو 2 بارسلونا 0 ؛ سیمئونه هم به پیکر بی جان بارسا رحم نکرد
رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته شاگردانش برابر اتلتیکومادرید صحبت کرد.
سرمربی هالندی در این باره گفت:«زمانی که توپ را از دست می‌دهیم، نباید فضاهای زیادی را در پشت دفاع خالی کنیم. پیش از شروع این بازی، با بازیکنانم راجع به این مسئله صحبت کنم. اگر با چهار مدافع و دو دفاع مرکزی بازی می‌کنید، باید ارتباط خود را خط هافبک حفظ کنید. حالا شاید متوجه شوید که چرا بعضی وقت‌ها با سه دفاع وارد میدان می‌شویم.»
کومان در ادامه گفت:«در گل نخست اتلتیکو مادرید لمار از وسط زمین حرکت می‌کند و بدون آن‌که کسی از او مراقبت کند گلزنی می‌کند. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم که بدون شک اگر به شرایط بازی برسند وضعیت تیم به کلی تغییر خواهد کرد. ما با وجود دپای به حرکت در عمق نیاز داریم. ما از این شکست واقعا ناراحت هستیم.»
کومان درباره سخنان لاپورتا که به خبر از ادامه همکاری با خودش گفت:«صحبت کردن با خوان لاپورتا خوب بود، زیرا توانستیم بیشتر هم دیگر را درک کنیم. شب گذشته و امروز صحبت راجع به تیم، باشگاه و موقعیت من صحبت کردیم. از باشگاه خواستم که موضع خود را اعلام کند.»
قابل ذکر است که دو دیدار بعدی بارسا در لالیگا برابر والنسیا و رئال مادرید است. در لیگ قهرمانان نیز بارسا میزبان دیناموکیف خواهد بود.

 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала