Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ مدافع بارسا: اوضا بسیار پیچیده‌ است، داریم رنج می‌کشیم!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
مدافع بارسلونا پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید اعتراف کرد که تیمش تاکنون چنین شرایط سختی را تجربه نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هفته هشتم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو خاتمه یافت.
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
ورزش
کومان چگونه پیکه را در لیسبون تحقیر کرد؟
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا بعد از شکست برابر اتلتیکو مادرید اعتراف کرد که تیمش تاکنون چنین شرایط سختی را تجربه نکرده است. او در این باره گفت:«شب گذشته به اتلتیکو باختیم ولی انتظار این شکست را نداشتیم. نمی خواستیم ببازیم ولی حالا وقفه بازی های ملی از راه می رسد و فرصت خوبی برای استراحت و تعمق بیشتر است. باید از نو شروع کنیم.»
مدافع سابقه‌دار آبی‌اناری‌ها در ادامه اظهار داشت:«تنها با یک مشکل رو به رو نیستیم، چندین معضل داریم. علی رغم همه اینها، به نظرم برمی گردیم. لحظات سختی را پشت سر می گذاریم که پیش از این تجربه شان نکرده بودیم. جو موجود در در رختکن تیم خیلی خوب است  و می خواهیم شرایط را تغییر دهیم.»
پیکه در پایان صحبت‌های در خصوص رابطه کومان و لاپورتا گفت:«ما به عنوان بازیکن نمی‌توانیم که در کار آن‌ها دخالت کنیم. وظیفه ما این است که در میدان نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بگیریم.»
شاگردان کومان چهارشنبه شب در لیسبون نیز به بنفیکا باخته بودند. هر دو گل بازی در نیمه اول و توسط توماس لمار و لوئیس سوارز به ثمر رسید و بارسلونا در نیمه دوم نیز حرف خاصی برای گفتن نداشت.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала