Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سیمئونه به برد ارزشمند اتلتیکو برابر بارسلونا

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو سمیئونه Spain Soccer Champions League Atletico
دیگو سمیئونه  Spain Soccer Champions League Atletico - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی اتلتیکومادرید از سبک بازی تیمش مقابل بارسلونا رضایت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب هفته هشتم لالیگا میزبان بارسلونا بود که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود روخی بلانکو به پایان رسید.
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
اتلتیکو 2 بارسلونا 0 ؛ سیمئونه هم به پیکر بی جان بارسا رحم نکرد
دیگو سیمئونه، سرمربی آرجنتینی اتلتیکومادرید پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد. سیمئونه ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:«بازی خوبی را برابر بارسلونا به نمایش گذاشتیم. این پیروزی به آسانی به دست نیامد اما شایسته آن بودیم.»
سرمربی آرجنتینی اتلتیکو در ادامه اظهار داشت:«بارسلونا به دنبال خراب کردن برنامه های تاکتیکی ما بود، اما ما به خوبی کارمان را انجام دادیم. ما سبک بازی مورد نظر خود را به حریف تحمیل کرده و به همین دلیل به نظرم یک پیروزی بسیار مهم کسب کردیم. ما طبق برنامه قرار بود فضاهایی را پیدا کنیم که بتوانیم به آنها آسیب برسانیم.»
سیمئونه در پایان به تمجید از مهاجم پرتگالی‌اش و هافبک فرانسوی خود تصریح کرد:«بین دو نیمه به ژوائو فلیکس گفتم "کاری که داری می کنی، دقیقاً همان چیزی است که از تو می‌خواهم". لمار فصل گذشته تلاش فوق‌العاده‌ای کرد تا ثبات داشته باشد. ما از او خواسته بودیم که گلزنی هم کند و در این بازی گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند.»
با این نتیجه اتلتیکو مادرید 17 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر هم‌امتیاز با رئال مادرید صدرنشین به عنوان تیم دوم ایستاد. بارسلونا هم با 12 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала