Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای اسفناک بارسا؛ رختکن اعتقادی به کومان ندارد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
بارسلونا در هفته های اخیر در حال سپری کردن بدترین دوران سال های اخیر خود است.
به گزارش اسپوتنیک، مدت زیادی است که بخش بزرگی از رختکن اعتقاد به رونالد کومان را از دست داده اند. این نکته می تواند در مورد ادامه دادن سرمربی هالندی مختل کننده باشد.
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
کومان: غمگینم، مستحق این شکست نبودیم!
بازیکنان بارسلونا دلخوری خود از تصمیم های تاکتیکی کومان را قبلا نشان داده بودند. در حقیقت مربی هلندی  عادت دارد که بدون این که تاکتیک ها و اتفاقات بازیها را در تمرینات تست کند، انها را درون زمین پیاده کند.
از سویی به نظر می رسد که نحوه برخورد کومان با بازیکنانش هم به شدت رختکن را از دست او عاصی کرده باشد. سرمربی بارسلونا در نشست خبری بازی شب گذشته به طور علنی به نیکو گونزالس ستاره جوان بارسلونا اشاره کرد. رونالد کومان اشاره کرد که گل اول که بارسلونا دریافت کرد ، تقصیر نیکو گونزالس بود.
بازیکنان بارسا در بازگشت از مادرید و در هواپیما در صحبت هایشان رفتار کومان را ناخوشایند می دانستند و اعتقاد داشتند که همین تنبیه که نیکو بین دو نیمه تعویض شده، برایش کافی بوده و نیازی نبوده تا کومان در مقابل رسانه ها نیز به بازیکن جوان تیمش حمله کند.
نیکو خودش هم می داند که روی صحنه گل اول اتلتیکو مرتکب اشتباه شده اما این بازیکن هنوز خیلی جوان است و به تجربه اندوزی نیاز دارد. البته این اولین باری نیست که کومان به بازیکنان جوانش حمله می کند چرا که قبلا چنین کاری را در مورد ریکی پوچ و مینگزا نیز صورت داده بود.
این اولین بار نیست که رختکن بارسلونا توسط رونالد کومان با همچین رفتاری رو به رو می شوند. بارسلونا در بازی های آخر نتایج ضعیفی به دست آورده است و آینده رونالد کومان با وجود حمایت لاپورتا در خطر است.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала