Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرخش باورنکردنی رییس؛ کومان سرمربی بارسلونا می‌ماند

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد سرمربی این تیم به فعالیتش ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، برخلاف شایعات بسیار در پیوند به آینده رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا، خوان لاپورتا، رییس این باشگاه تایید کرد سرمربی هالندی به فعالیتش ادامه خواهد داد.
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
ورزش
اتلتیکو - بارسا؛ واندا میتروپولیتانو کاسه داغ‌تر از آش برای کومان + عکس/ویدیو
لاپورتا پس از شکست بارسا برابر اتلتیکومادرید مادرید در مورد وضعیت کومان گفت:«من در ساعات گذشته مستقیماً با کومان صحبت کردم و تصمیم گرفتم که او بماند
رییس باشگاه بارسلونا در ادامه اظهار داشت:«رونالد عاشق بارسلونا است، به این تیم اعتماد دارد - من مطمئنم که او می تواند تمام تلاش خود را برای تغییر شرایط انجام دهد. رابطه خوب است و من از طرفداران می خواهم که او را حمایت کنند چون کومان معتقد است شرایط تغیر می‌کند.»
صحبت های لاپورتا در حالی مطرح می شود که اکثر رسانه ها اخراج کومان را صرفنظر از هر نتیجه ای مقابل اتلتیکو قطعی دانسته بودند. به نظر می رسد که مشکلات مالی بارسلونا و ناکامی لاپورتا در پیدا کردن جانشین باعث شده است تا کومان با وجود نتایج ضعیف همچنان جایگاهش را در خطر نبیند.
پس از نتایج اخیر بارسلونا گمانه زنی ها در مورد جانشین رونالد کومان افزایش یافته است و گفته می شد رابطه خوان لاپورتا و رونالد کومان جالب نیست. با این وجود لاپورتا امروز به شایعات اخراج کومان پایان داد.
پیش از این هم گفته شده بود که بارسلونا در حالی برای اخراج کومان اقدام می کند که شرایط جانشین او مشخص باشد و جانشین مناسب پیدا شده باشد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала