Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش بی‌سابقۀ یورگن کلوپ از مهاجم مسلمان لیورپول

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول می‌گوید گل زیبای محمد صلاح با سیتی سال‌ها مورد صحبت اهالی فوتبال خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از گل محمد صلاح وینگر مصری تیمش برابر منچسترسیتی پرداخت و آن را یک گل در سطح کلاس جهانی عنوان کرد.
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
لیورپول 2 سیتی 2 ؛ نبرد مدعیان برنده نداشت
سرمربی آلمانی سرخ های آنفلید پس از پایان این بازی ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش برابر منچسترسیتی گفت:«در نیمه اول خیلی معمولی بودیم و حتی شاید از معمولی هم پایین تر. با توپ و بدون آن خیلی منفعل بودیم و باب میل سیتی بازی کردیم. آن بدترین نیمه ما مقابل آن ها بود.»
کلوپ در ادامه گفت:«وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد خیلی خوشحال بودم چون ما باید خیلی چیزها را تغییر می دادیم. نیمه دوم کاملا متفاوت بود. اگر فقط نیمه دوم ملاک بود، آنگاه دوست داشتم برنده شویم ولی با در نظر گرفتن نیمه اول، از یک امتیاز رضایت دارم.»
سرمربی لیورپول در پایان به تمجید از تمجید از گل محمد صلاح در این بازی گفت:«اولین بار نیست که مو صلاح چنین گلی به ثمر می‌رساند. فکر می‌کنم که برابر ناپولی و تاتنهام نیز چنین گل‌هایی زده، اما این گل واقعا سطح بالا بود. او بازیکن بسیار خوبی است.
گل اول را برای سادیو مانه خلق کرد و آن هم گل بسیار زیبایی بود. این باشگاه چیزی را فراموش نمی‌کند. و مردم برای سال‌های طولانی راجع به این گل حرف خواهند زد و البته در 56 سال آینده نیز، همه این بازی را به یاد خواهند آورد.»
در حساس ترین دیدار هفته در لیگ برتر انگلیس لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به دیدار منچسترسیتی که این دیدار 2 بر 2 به پایان رسید. محمد صلاح به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала