Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه جذاب پاری‌سن‌جرمن برای جانشینی پوچتینو + عکس

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
باشگاه پی‌اس‌جی قصد دارد با زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید وارد همکاری شود.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت اسپاینایی «تودوفیچاخس» شرایط برای مائوریسیو پوچتینو در باشگاه پاری‌سن‌جرمن چندان مساعد نیست و در صورتی که نتایج مورد نطر باشگاه حاصل نشود، احتمال قطع همکاری با این سرمربی آرجنتینی وجود دارد.
Mauricio Pochettino  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
ورزش
پوچتینو همچنان گزینه محبوب جانیشنی سانتو در لندن
اکنون یک نشریه اسپانیایی مدعی شده که زین الدین زیدان یکی از سه گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن‌جرمن است و مدیران این باشگاه، سرمربی پیشین رئال مادرید را گزینه احتمالی برای جانشینی سرمربی آرجنتینی خود در نظر دارند.
نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر باعث شده که سران باشگاه پاریسی به فکر در نظر گرفتن گزینه‌هایی برای جانشینی پوچتینو بیفتند و در صورتی که این رویه ادامه پیدا کند، یکی از آنها را برای ادامه کار انتخاب خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، به غیر از زیدان، آنتونیو کونته سرمربی پیشین تیم‌های چلسی، اینتر و یوونتوس به همراه یواخیم لو سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان هم گزینه جانشینی پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن هستند.
پاریسی‌ها این فصل تنها در یک بازی از رقابت‌های لوشامپیونه تن به شکست داده‌اند اما با توجه به استعدادهایی که در اختیار دارد، با نمایش‌های مورد انتظار فاصله زیادی دارد.
زیدان بعد از جدایی از باشگاه رئال مادرید در پایان فصل گذشته، با تیمی به توافق نرسیده و هنوز بیکار است. البته در گذشته شایعاتی در مورد تمایل این سرمربی به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه شنیده شده بود.
هرچند برخی منابع معتقدند زیزو قصد دارد تا پاییز سال آینده استراحت کرده و بعد از جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی فرانسه را به عهده گیرد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала