Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس لالیگا عامل اصلی جدایی مسی از بارسا را فاش کرد

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
رییس سازمان لالیگا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص جدایی لیونل مسی و وضعیت بارسلونا صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتینک، مسی در تابستان تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفت. هواداران این تیم اسپانیایی پیش بینی نمی کردند که مسی را با پیراهن تیم دیگری مشاهده کند  اما او تصمیم به جدایی گرفت و راهی پاری‌سن‌جرمن شد.
Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
ورزش
کومان: "اگر من یک کیسه پول داشتم، حالا مسی اینجا بود"
جدایی این فوق ستاره دنیای فوتبال را در شوک فرو برد. با روی کار آمدن خوان لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلونا، امیدها این بود که او توانایی حفظ این ستاره را دارد. اما چند روز پس از انتخاب او به سمت ریاست این باشگاه، لیونل مسی پس از 17 سال حضور در نیوکمپ سرانجام با چشمان پر از اشک از این تیم خداحافظی کرد.
ماجرای جدایی او هنوز هم محور صحبت‌های کارشناسان فوتبال و مسوولان است. در تازه‌ترین مورد هم، خاویر تباس، رییس سازمان لالیگا خوان لاپورتا را عامل اصلی جدایی این ستاره از بارسا می‌داند.
در واقع خاویر تباس حتی به این موضوع اشاره کرده است که رییس بارسلونا قرارداد CVC را پذیرفته بود، اما ناگهان نظر خود را تغییر داد و به همین دلیل لیونل مسی از بارسلونا جدا شد.
تباس در این باره گفت:«من فکر می کنم بارسلونا می توانست مسی را حفظ کند، اگر آن ها با ممفیس دپای و آگوئرو قرارداد امضا نمی کردند ! اگر سوال این است که آیا با وجود امضا با آن ها هم توانایی حفظ مسی را داشتند ، باید بگویم بله من اینطور فکر می کنم. آن ها می توانند 15% مبلغ را به بازیکنان اختصاص می دهد.»
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که شرایط مالی باشگاه و همچنین قوانین جدید لالیگا باعث شد تا آن‌ها نتوانند قرارداد مسی را تمدید کنند. بعد از رسمی شدن این خبر، ناصر الخلیفی و پاریسن ژرمن به سرعت برای جذب او قدم برداشتند و توانستند پس از تنها 48 ساعت، انتقال مسی را نهایی کنند.
 
 
 
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала