Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ گفتگویی امباپه با اکیپ؛ بلی، به نیمار «آدم مفت‌خور» گفتم چون به من پاس نمی‌داد

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
امباپه تأیید کرده است که در طول ناامیدی‌های اخیر خود در زمین، او به طور شفاهی به نیمار مفت خور خطاب کرده است.
به گزارش اسپوتینک، کیلیان امباپه در مصاحبه جنجالی با اکیپ فرانسه تایید کرد که با نیمار در آن بازی به مشکل و اختلاف برخورده است.
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
ورزش
مصاحبۀ جنجالی امباپه با اکیپ؛ فقط به‌خاطر رئال از پی‌اس‌جی می‌رفتم!
مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن در این رابطه گفت:«بلی، من به نیمار را «آدم مفت‌خور» خطاب کردم چون به من پاس نمی‌داد. این موضوع من را اذیت می‌کرد. البته این اتفاقات زیاد در فوتبال رخ می‌دهد ولی من با او صحبت کردم زیرا هدفمان پیروزی تیم است. همین
قرارداد این مهاجم تابستان آینده خاتمه می یابد و در شرایط جدید در پاریس به توافق نرسیده است. مادرید بسیار مایل به جذب بازیکن خود است و حتی پیشنهادات بیش از 150 میلیون پوند برای خرید این ستاره در تابستان امسال رد شد.
امباپه اکنون به صراحت اعتراف کرده که می خواهد تابستان امسال پاریس را ترک کند، اما می گوید آینده او در این لحظه تنها اولویت او نیست. در عوض تمرکز بر فوتبال فعلاً است.
یکی از مهم ترین بحث ها در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به کیلیان امباپه و احتمال حضور او در رئال مادرید مربوط می‌شد. حتی در مقطعی برخی رسانه ها از نهایی شدن انتقال این بازیکن به سانتیاگوبرنابئو خبر دادند اما در پایان این اتفاق رخ نداد و پاری‌سن‌جرمن اجازه جدایی این بازیکن را صادر نکرد.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала