Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوب برای یوونتوسی‌ها؛ ستاره آرجنتینی آمادۀ تمدید قرارداد

© Photo / beIN SPORTSPaulo Dybala, Merih Demiral
Paulo Dybala, Merih Demiral - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس به زودی قرارداد ستاره آرجنتینی این تیم را تمدید خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» اعلام کرد که باشگاه یوونتوس سرانجام با پائولو دیبالا بازیکن آرجنتینی خود برای تمدید قرارداد به نزدیک شده است.
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
ورزش
دیبالا پس از مصدومیت تلخ: امیدوار به زودی برگردم
تورینی‌ها مدتی است سخت به دنبال تمدید قرارداد مهاجم آرژتنتینی هستند و حالا خبر می‌رسد که مذاکرات‌شان با مدیر برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی به نتیجه رسیده است. ستاره 27 ساله آماده امضای قرارداد 4 ساله جدیدی با دستمزد 8 میلیون یورو در سال به علاوه 2 میلیون پاداش‌های در نظر گرفته شده است.
این توافقنامه در مراحل پایانی است؛ هنوز امضا نشده است اما بیش از حد پیشرفته است، آخرین جزئیات به زودی برطرف می‌شود. قرارداد فعلی ستاره آرژانتینی در جون 2022 به پایان می‌رسد؛ او همیشه می‌خواست در یوونتوس بماند اگرچه مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داشت.
باشگاه‌هایی همچون اینتر، منچستریونایتد، تاتنهام و پاری‌سن‌جرمن هم خواهان جذب این بازیکن بودند، اما با حضور مکس آلگری، دیبالا تصمیم گرفته به کارش در یوونتوس ادامه دهد.
او تاکنون در 260 بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و آمار 103 گل‌زده را از خود برجای گذشته است. دیبالا فصل جدید را هم با سه گل‌زده و دو پاس‌گل در 6 بازی آغاز کرده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала