Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تراشتگن: ذهنیت ما پس از تعطیلات کاملاً متفاوت خواهد بود

© AP Photoتراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
دروازه‌بان بارسلونا با ارسال پیامی به هواداران قول داد که شرایط تیمش پس از تعطیلات بهبود یابد.
به گزارش اسپوتنیک، مارک آندره تراشتگن ممکن است از اولین انتخاب‌ها به عنوان کاپیتان نباشد و سابقه او نسبت به سایرین کمتر باشد، با این حال دروازه‌بان آلمانی یک نام قدرتمند در رختکن بارسلونا است.
Футболист Андре Онана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
ورزش
رقیب تراشتگن از آجاکس می‌آید
تراشتگن با آگاهی از شروع ناامید کننده بارسلونا در فصل 2021 - 20222، پیامی را به طرفداران باشگاه ارسال کرده و از آن‌ها خواسته تا بارسلونا را پس از وقفه رقابت‌های ملی تماشا کنند.
مارک به هواداران قول داده است که پس از تعطیلات بین‌المللی، آبی و اناری‌ها با قدرت به میدان بازمی گردند و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا تیمشان از شرایط کنونی خارج شود. او در این رابطه اضافه کرد:
«شرایط سختی را تجربه می‌کنیم اما وقفه به وجود آمده کمک خواهد کرد چرا که فرصت داریم تا آنالیز بیشتری انجام دهیم و به نقاط قوت و ضعف خود بیش از پیش پی ببریم.»
دروازه‌بان آلمانی بارسلونا در پایان اظهار داشت:
«ذهنیت ما پس از تعطیلات کاملاً متفاوت خواهد بود و با قدرت به زمین مسابقه برمی‌گردیم. می‌خواهیم که قدرت مناسبی داشته باشیم و کاملاً خود را برای رقابت‌های بعدی آماده کنیم. می‌توانیم این کار را با همکاری یکدیگر انجام دهیم.»
در شرایطی که رونالد کومان در بارسلونا تحت فشار زیادی قرار دارد، سران این باشگاه امیدوارند که استراحت بین‌المللی فرصتی برای نفس کشیدن و بازگشت قوی‌تر آبی و اناری‌ها باشد، در غیر این صورت شاید شاهد تغییرات زیاد و بزرگی در کادر فنی بارسا باشیم.
بارسلونا که روزهای بسیار تلخی را پشت سر می‌گذارد، جایگاه متزلزلی هم در لیگ اسپانیا و هم در لیگ قهرمانان اروپا دارد. انتقادات از این تیم به شدت بالا رفته است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала