Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا دلیل عدم بازگشت نیمار به بارسا را فاش‌ کرد

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا به این باور است که بازگشت دوبارۀ نیمار به نیوکمپ کمکی به وضعیت تیم نمی‌کرد.
به گزارش اسپوتنیک، با روی کارآمدن خوان لاپورتا در سمت ریاست باشگاه بارسلونا، امیدها برای حفظ لیونل مسی و بازگشت نیمار به بارسلونا بیشتر شد.
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
ورزش
پوچتینو به مسی، نیمار و راموس: بازیکنان سال 2014 نیستید
جذب دوبارۀ نیمار به کنار که حفظ لیونل مسی در بارسا هم چنان دشوار شد که سرانجام ابرستاره آرجنتینی بر سر تمدید قرارداد با باشگاه به توافق نرسید و در نهایت با کوله‌باری از اندوه راهی پاری‌سن‌جرمن شد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص جذب دوباره نیمار گفتگو کرده است. او در خصوص بازگشت ستاره برازیلی به بارسا گفت:
«همانطور که اعداد و ارقام برای ما توضیح داده شد، ما فکر کردیم جایی برای انجام این کار وجود دارد. آنها به ما گفتند که او می خواهد بیاید و نمی تواند آنجا ادامه دهد، زیرا باشگاه را متقاعد کرده است [اجازه دهید او برود]. اما این فوتبال است و هر کسی که بهترین پیشنهاد را بدهد برنده می شود. عدم امضای قرارداد با او چیز خوبی بود، هیچ کمکی نمی‌کرد.»
نیمار در سال 2013 از سانتوس برازیل به بارسلونا پیوسته بود و در 186 بازی که با پیراهن این تیم انجام داد موفق شد 105 گل به ثمر برساند.
این ستاره برازیلی در طول دوران حضورش در نوکمپ دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان به دست آورد و مثلث معروف ام اس ان را در کنار مسی و سوارز تشکیل داده بود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала