Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان برای پیدا کردن جانشین «زلاتان» دست به کار شد

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
سران باشگاه میلان برای پیدا کردن جانشین مهاجم کهنه‌کار شان دست به کار شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا به منظور تقویت قدرت و حفظ تعادل تیمی خود، علاقمند به جذب مهاجم ملی پوش تیم تورینو است و اقدامات اولیه برای این پروژه و انجام مذاکرات ابتدایی با نزدیکان و نمایندگان این بازیکن ایتالیایی را آغاز نموده است.
زلاتان ایبراهیموویچ در منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
ورزش
وقتی زلاتان در پاسخ به کانتونا ادعای خدایی کرد
آینده آندره آ بلوتی در باشگاه تورینو هرگز به این اندازه مبهم و نامشخص نبوده چرا که قرارداد کنونی او با تورینی ها در ژوئن سال 2022 به پایان می رسد و تاکنون هیچ گونه علامت و نشانه ای از علاقه بازیکن به تمدید مشاهده نشده است.
سران باشگاه میلان با بالاتر رفتن سن زلاتان ابراهیموویچ، اقدام به جذب اولیویه ژیرو از چلسی نمودند ولی این بازیکن هم سن و سال نسبتا زیادی دارد و نمی تواند در درازمدت برای روسونری مفید واقع شود.
از همین رو، مدیریت میلان به منظور آینده سازی برای تیمشان، در صدد به خدمت گرفتن مهاجم ملی پوش تورینو برآمده اند. به نظر می رسد بازیکن خط حمله تورینو قصد دارد به دلایل مختلف و بعد از سال ها، در پایان فصل جاری با باشگاه تورینو خداحافظی و از آن جدا شود.
 بلوتی در انتهای فصل بازیکن آزاد است و با توجه به احتمال جدایی زلاتان در پایان فصل، می تواند بهترین گزینه جانشینی برای او باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала