Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عربستان میزبان بازی بزرگداشت اسطوره فوتبال آرجنتین شد

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر مارادونا
مارادونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
مسوولان ورزشی در عربستان قصد دارند که بازی دوستانه ای را در ریاض بین بوکاونیورز و بارسلونا برای یادبود مارادونا برگزار کنند.
به گزارش اسپوتنیک،  ترکی آل شیخ وزیر ورزش سابق عربستان خبر داد دیداری برای بزرگذاشت دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرجنتین به میزبانی ریاض تدارک دیده اند.
Болельщики несут Диегу Марадону после победы в 1981 году в местном чемпионате на стадионе Ла Бомбонера в Буэнос-Айресе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
ورزش
پرونده مرگ مارادونا؛ متهم شدن 7 نفر به مرگ اسطوره
طبق این اعلام، در جریان جشنواره "فصل ریاض" بارسلونا و بوکاجونیورز در یک بازی دوستانه که به نام "کوپا دیگو مارادونا" برگزار خواهد شد، مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.
این مقام پیشین ورزش سعودی در توییتی در این باره نوشت:«این بازی تاریخی برای نخستین بار است که برگزار می شود. بازی تاریخی را بین بارسلونا و بوکاجونیورز برای یادبود مارادونا در ریاض برگزار خواهیم کرد
این بازی قرار است روز 25 نوامبر 2021، به مناسبت سالگرد درگذشت دیگو مارادونا در خاک عربستان برگزار شود. بدین ترتیب بارسلونا پس از پاری‌سن‌جرمن، دومین باشگاه بزرگ اروپایی است که در "فصل ریاض" حضور پیدا خواهد کرد.
اسطوره بلامنازع فوتبال جهان سال گذشته در تاریخ 25 نوامبر درگذشت و این بازی دوستانه نیز در اولین سالگرد درگذشت مارادونا در تاریخ 25 نوامبر در ریاض برگزار خواهد شد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала