Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ سکوتش درباره گریزمن را شکست

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
هافبک بوسنیایی پیشین بارسلونا سکوتش را درباره هم تیمی سابقش در نیوکمپ شکست.
به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن در لحظات پایانی فصل نقل و انقتالات تابستانی از بارسلونا جدا و به اتلتیکومادرید بازگشت.
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
ورزش
صحبت‌‌های اخیر پیانیچ؟ او رقابت‌ را به بقیه هافبک‌ها باخت
میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی که او هم در ساعات پایانی نقل و انتقالات به بشیکتاش ترکیه پیوست، در مورد هم تیمی سابق خود این  صحبت کرده و به انتقاد از باشگاه بارسلونا پردخته است.
این بازیکن حال حاضر باشگاه بشیکتاش با انتقاد از تصمیم بارسلونا مبنی بر خروج آنتوان گریزمن گفت:«من فکر می کنم آنتوان گریزمن انتخابی را که می خواست انجام داد. او به جایی بازگشت که در آتلتیکو احساس خوبی داشت، جایی که خوشحال بود.»
این بازیکن اسبق بارسلونا در ادامه جدایی مهاجم فرانسوی را یک شکست برای کاتالانی خواند و گفت:«مطمئناً این یک شکست برای بارسا است. آنتوان بازیکن با کیفیتی است و مطمئنا کارهای خوبی برای اتلتیکو انجام خواهد داد. او قهرمان است، در رختکن رفتار و احساس خوبی دارد.»
گریزمن به صورت قرضی دوباره به اتلتیکو مادرید پیوست که می تواند به دو فصل تمدید شود. تیم مادریدی این گزینه را خواهد داشت که او را خریداری کند. مهاجم فرانسوی هنوز پس از امضای قرارداد مجدد با اتلتیکو مادرید، اولین گل خود را ثبت نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала