Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان رئال مادرید از خرید این دو بازیکن در تابستان آینده + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
سران باشگاه رئال مادرید مطئین هستند که با آزاد شدن پل پوگبا و کیلیان امباپه، این دو بازیکن فرانسوی را تابستان آینده راحت به خدمت خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال‌مادرید مطمئن است در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان 2022 پل پوگبا از منچستریونایتد و کیلیان امباپه از پاری‌سن‌جرمن را به خدمت خواهد گرفت.
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
ورزش
گزارش ویژه آ اس: تلاش جدی رئال برای جذب پوگبا + عکس
پس از چند سال پیگیری خرید پل پوگبا، حالا این بازیکن منچستریونایتد در آستانه آزاد شدن است و رئالی‌ها می‌توانند او را به راحتی به خدمت بگیرند.
با این حال هنوز هم باشگاه انگلیسی امیدوار است حضور کریستیانو رونالدو و رافائل واران، پوگبا را از تصمیمش برای جدایی صرف‌نظر کند.
سال 2019 بود که با اصرار زین الدین زیدان این انتقال در شرف محقق شدن بود، اما بخاطر رابطه بسیار بد سران رئال و رایولا که یادگاری‌ای از 2016 بود، این انتقال منتفی شد. البته حالا رایولا و مادرید به رابطه صلح آمیزی رسیده‌اند.
از طرفی کیلیان امباپه هم‌تیمی پل در تیم ملی فرانسه هم تصمیمی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌جرمن ندارد و او هم آزاد خواهد شد تا به تیم محبوبش رئال‌مادرید بپیوندد. پاریسی‌ها هرچه تلاش کردند نتوانستند این مهاجم جوان را برای تمدید قرارداد راضی کنند.
پاری‌سن‌جرمن هم پوگبا را زیر نظر دارد. این تیم که ترکیب فوق‌العاده‌ای از فوق ستاره‌هایی مثل مسی، نیمار، امباپه و راموس را در اختیار دارد، نشان داده که با پول می‌تواند هر بازیکنی را که روی او دست گذاشته را به چنگ بیاورد.
سال آینده جنگ بر سر ستاره‌های دنیای فوتبال مثل امباپه، هالند و پوگبا بسیار داغ خواهد بود. پاریس با پول و بارسا و رئال با توجه به سابقه درخشان خود، به سراغ پوگبا می‌روند. انتخاب با خود او است که کدام تیم را برای درخشش در آستانه جام جهانی قطر انتخاب کند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала