Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پوچتینو به جدایی احتمالی امباپه

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Mauricio Pochettino
Mauricio Pochettino  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن اطلاعات جدیدی در خصوص آینده کیلیان امباپه داده است.
به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌جرمن تاکید کرد که این باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ مهاجم فرانسوی تیم شان انجام خواهد داد.
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
ورزش
امباپه تکلیف خود برای حضور در رئال را مشخص کرد
پوچتینو در مصاحبۀ در این باره گفت:«امباپه تصمیمی که باید را خواهد گرفت و باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ او خواهد کرد، چون ما در مورد یکی از بهترین بازیکنان دنیا در 22 سالگی صحبت می کنیم. . او در مورد همه چیز شفاف است و فوتبال را دوست دارد. امباپه در 22 سالگی خیلی بالغ شده است.»
سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه همچنان در خصوص ادامه حضور این ستاره جوان گفت:
«باور من اینست که شرایط هنوز خوب است و در آینده هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، و موضع های چند ماه پیش شاید در آینده تغییر کنند، پی‌اس‌جی به عنوان یک باشگاه قطعاً جاه طلبی ها و توانایی های خود را برای متقاعد کردن او دارد و می تواند پیشنهادی ارائه کند که او بماند و خوشحال باشد، احتمالاتی که می توانند ذهنیت او را تغییر دهند.»
این مهاجم 22 ساله اخیرا در مصاحبه با چند رسانه فرانسوی سکوت خود را شکست و تایید کرد که از سه ماه پیش به سران باشگاه گفته بود که قصد دارد به رئال برود. مادر امباپه نیز تایید کرد که هنوز چیزی مشخص نیست و با سران باشگاه در مورد تمدید نیز مذاکرات خوبی داشته اند. امباپه این روزها به خاطر تمدید نکردن شدیدا مورد انتقاد هواداران پی اس جی قرار دارد.
ستاره پی اس جی تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده و هنوز حاضر به پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد نشده است. او دو پیشنهاد خوب باشگاه پاریسی را رد کرده و تابستان همه تلاش خود را کرد تا به رئال برود ولی پی اس جی حاضر به مذاکره با باشگاه مادریدی نشد.
سران باشگاه مادریدی امیدوار هستند که با پایان قرارداد او در تابستان آینده، بتوانند این ستاره را به صورت رایگان به خدمت بگیرند. این در حالیست که خود این ستاره نیز تمایل بسیاری به حضور در رئال مادرید نشان داده است.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала