Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا مبتلا شدند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
آزمایش کرونای دو بازیکن تاتنهام مثبت اعلام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، آزمایش کرونای برایان خیل و سون هیونگ مین دو بازیکن تاتنهام مثبت اعلام شده است.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
ورزش
تاتنهام به شایعات جدایی «هری‌کین» واکنش نشان داد
پس از بازگشت ستاره های این تیم از بازی های ملی، حالا مشخص شده است که دو بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا مبتلا شده اند. آنها روز پنج شنبه با سایر بازیکنان تاتنهام در تماس بودند و در تمرینات گروهی شرکت داشتند.
بازیکنان تاتنهام روز پنج شنبه در کنار یکدیگر تمرینات خود را برگزار کردند تا برای دیدار روز یکشنبه برابر نیوکاسل آماده شوند و در پایان تمرین نیز از آنها تست کووید 19 به عمل آمد که طبق ادعای رسانه ها، تست 2 بازیکن این تیم مثبت شده که یکی از آنها سون هیونگ مین و دومی برایان گیل بازیکن اسپانیایی است.
این مسئله باعث شده است تا برنامه های تاتنهام برای دیدار با نیوکاسل به هم بریزد. سون هیونگ مین بازیکن بسیار مهمی برای تاتنهام هاتسپر است. او سه گل از ابتدای فصل برای تیم لندنی به ثمر رسانده است.
تاتنهام فردا شب در لیگ برتر باید به مصاف نیوکاسل برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала