Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ اتلتیکومادرید – لیورپول؛ پرهیجان، داغ و نفس‌گیر!

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
نبرد هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در واندامتروپولیتانو برای لیورپول انتقامی است، در حالی که اتلتیکومادرید به تکرار برد می‌اندیشد.
به گزارش اسپوتنیک،  بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب از سر گرفته می‌شود و در آغاز سومین هفته از مرحله گروهی این رقابت‌ها در فصل 22-2021 هشت بازی در گروه‌های A تا D برگزار می‌شود که مهمترین آنها بدون شک مصاف خانگی اتلتیکومادرید با لیورپول است.
شرایط لیورپول؛
تیم دیگو سیمئونه با همان فرمان فصل قبل ادامه می‌دهد. اتلتیکو در 10 بازی ابتدایی‌اش در فصل جدید شرایط نسبتاً خوبی داشته و باز هم بین بالانشینان لالیگای اسپانیا است. از طرفی برد دقیقه آخری مقابل میلان در خانه حریف باعث شده در لیگ قهرمانان اروپا هم شانس‌شان برای صعود بیشتر شود.
با این حال هنوز خیلی مانده تا مأموریت‌های‌شان به سرانجام برسد. چالش بزرگی مقابل لیورپول خواهند داشت که مرتبه قبلی در اوج 2 مرتبه آن را بردند. با این حال باز هم رقیب شرایط خوبی دارد و بازی آسانی حتی در واندامتروپولیتانو نخواهند داشت.
لیورپول؛
فوتبال بالا و پایین دارد و با برد و باخت‌هایش جذاب است، با این حال بعضی شکست‌ها بیشتر تیم‌ها و هواداران‌شان را ناراحت می‌کنند. وقتی لیورپول را هیچ تیمی نمی‌توانست در آنفیلد شکست دهد، اتلتیکو برد و شادی‌های عجیب و غریب بازیکنان‌شان هم روی اعصاب هواداران لیورپول در آنفیلد رفت.
حالا بعد از 2 فصل می‌توانند انتقام بگیرند، چه در مادرید و چه در بندر لیورپول. تیم تحت هدایت یورگن کلوپ فصل جدید لیگ برتر را با 5 برد و 3 تساوی شروع کرده و گل‌های زیادی هم زده. خط آتش قرمزها حسابی آماده است و در آخرین بازی‌های‌شان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به واتفورد و پورتو 5 گل زده‌اند.
آخرین جدال
نبرد یازدهم مارس 2020 برای لیورپول مقابل اتلتیکومادرید تلخ تمام شد. قرمزها در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان 3 بر 2 در آنفیلد باختند و حذف شدند. واینالدوم و فیرمینو برای لیورپول گل زدند و یورنته (2 مرتبه) و موراتا گل‌های اتلتیکو را به ثمر رساندند.
مصدومان و محرومان
استفان ساویچ محروم است و ژوزه خیمنس و ماتئوس کونیا هم مصدوم هستند. وضعیت مارکوس یورنته هم برای حضور در ترکیب اتلتیکومادرید مشخص نیست.
تیاگو آلکانتارا و هاروی الیوت به طور قطع به این بازی لیورپول نمی‌رسند. کرتیس جونز هم مصدومیت دارد، ولی شاید بتواند بازی کند. از طرفی آلیسون بکر و فابینیو هم دیر به اردوی لیورپول برگشته‌اند، اما شاید کلوپ از آن‌ها استفاده کند.
ترکیب احتمالی دو تیم
اتلتیکومادرید: اوبلاک، فلیپه، کندوگبیا، اِرموسو، تریپیه، لمار، کوکه، دی‌پائول، کاراسکو، فلیکس و سوارس
لیورپول: آلیسون، آرنولد، ماتیپ، فان‌دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، میلنر، صلاح، مانه و فیرمینو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала