Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینکه با پیروزی به سراغ ال‌کلاسیکو بروید عالی است!

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا به این باور است که شاگردانش باید در محوطه جریمه قاطع تر عمل کنند و نباید موقعیت‌ها را از دست بدهند.
به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که تیمش در دیدار هفته آینده مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد.
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
ورزش
بارسا 1 – دیناموکیف 0؛ نخستین پیروزی بلوگرانا در چمپیونزلیگ
شاگردان کومان پس از متحمل شدن دو شکست متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، سرانجام با نتیجه 1-0 دینامو کیف را شکست داد و به نخستین پیروزی خود در فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد.
مرد هالندی پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد. کومان ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش گفت:
«فکر کنم متوجه شده‌اید که بعد از وقفه، ما سه موقعیت خوب را از دست دادیم. نباید اینطوری کار کنیم و فرصت‌ها را هدر بدهیم. برای جان‌مان بازی کنیم و نباید به این شکل بازی کنیم. خوشحالم که بسیار خوب دفاع کردیم.»
کومان در ادامه گفت:«ما دست بالا را داشتیم، اما باید بازی را زودتر تمام می‌کردیم. بعد از یک ساعت از شروع بازی، باید 3-0 و یا 4-0 جلو می‎بودیم. فاتی موقعیت خوبی را از دست داد و این نشان‌دهنده ضعف او در برخی از مسائل است.»
بلوگرانا در این دیدار چندین موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد و دیناموکیف نیز می‌توانست در ضد حملات، کومان و شاگردانش را غافل‌گیر کند، اما در نهایت، بارسا توانست اولین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان، جشن بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала