Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه نیوکاسل پوشیدن لباس عربی برای هوادران را ممنوع کرد

© REUTERS / LEE SMITHفرحة جماهير نيوكاسل يونايتد من أمام السانت جيمس بارك بعد الاعلان الرسمي عن استحواذ السعودية على نيوكاسل بنسبة 100%
فرحة جماهير نيوكاسل يونايتد  من أمام السانت جيمس بارك بعد الاعلان الرسمي عن استحواذ السعودية على نيوكاسل بنسبة 100%  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
باشگاه نیوکاسل از هواداران خود خواست دیگر لباس عربی را به تن نکنند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه نیوکاسل با انتشار بیانیه‌ای رسمی از هواداران درخواست کرده و گفته با وجود این که می‌داند نیت آن‌ها مثبت بوده، ولی از پوشیدن لباس‌های عربی به‌شدت خودداری کنند.
نیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
ورزش
رسمی؛ بروس از نیمکت نیوکاسل اخراج شد
هواداران نیوکاسل که سال‌ها با مایک اشلی مشکل داشتند، بدون در نظر گرفتن اعتراض دیگر باشگاه‌های لیگ برتری به حضور محمد بن‌سلمان و عربستانی‌ها در انگلیس، از این تغییر مالکیت باشگاه‌شان ذوق‌زده هستند.
پس از این که بن‌سلمان آمد بسیاری از هواداران مقابل ورزشگاه سنت‌جیمزپارک تجمع کردند و با پوشیدن لباس‌های عربی خوشحالی‌شان را ابراز کردند. در حاشیه دیدار مقابل تاتنهام هم به وفور می‌شد دید که هواداران لباس عربی پوشیده‌اند.
باشگاه نیوکاسل به تازگی استیو بروس را از کار برکنار کرده و در پی استخدام یک سرمربی جدید است. در هفته گذشته، اتحادیه فوتبال انگلیس با واگذاری باشگاه نیوکاسل به یک کنسرسیوم سعودی موافقت کرد و قرارداد به امضا رسید.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала