Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضربۀ سنگین مصدومیت «روملو لوکاکو» به مدافع عنوان قهرمانی

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
روملو لوکاکو مصدوم شده و دوری او از مسابقات ضربه سختی برای چلسی است.
به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو در دیدار با مالمو در لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شد و به احتمال زیاد یک ماه از مستطیل سبز دور خواهد بود.
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
ورزش
لوکاکو بازی ایتالیا را از دست داد
در همین رابطه، نشریه «سان» اعلام کرد چلسی نگران دوری مهاجم بلجیمی خود است چون او احتمالاً یک ماه نمی‌تواند به میدان برود و فقدان این مهاجم آماده تا بازی‌های ملی بعدی ضرر بزرگی برای آبی‌پوشان لندنی است.
 لوکاکو در دیدارهای بعدی ملی می‌تواند برای بلجیم بازی کند و اگر دوباره مصدوم شود چلسی ضربه‌ای جدی‌تر در رقابت برای قهرمانی در جام‌های مختلف می‌خورد.
با این حال گفته می‌شود که رباط پای لوکاکو دچار آسیب دیدگی نشده و این مصدومیت صرفا از ناحیه مچ پا بوده است. به همین دلیل انتظار می‌رود که این بازیکن در دو یا سه هفته آینده قادر به همراهی دیگر هم‌تیمی‌هایش نباشد و پس از آن بار دیگر به ترکیب اصلی چلسی بازگردد.
 این مهاجم 28 ساله در جریان دیدار شب گذشته برابر مالمو در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شده و از زمین بازی خارج شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала