Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین وضعیت سولسشیر در یونایتد؛ یک بازی تا برکناری!

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشایر Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
اوله گونر سولسشایر  Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
فرگوسن با بخش اصلی هیئت مدیره تصمیم گرفتند که به سرمربی منچستریونایتد یک شانس دیگر بدهند.
به گزارش اسپوتنیک، با وجود اینکه اسکای اسپورت ساعتی قبل اعلام کرد انتظار می‌رود سولسشیر در پست خود باقی بماند اما به گفته فابریزیو رومانو هنوز ابقای این سرمربی به صورت دقیق مشخص نیست.
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
ورزش
گزارش ویژه؛ چهار گزینه سرمربیگری منچستریونایتد مشخص شدند
فابریزیو رومانو در آخرین خبر خود در خصوص وضعیت اوله گونار سولسشر در تیم منچستریونایتد عنوان کرد که برخی از افراد هیئت مدیره تصمیم دارند تا دوباره به سرمربی خود یک شانس دیگر بدهند.
رومانو درمورد آخرین وضعیت گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده آنتونیو کونته و سولسشیر نوشت:
مذاکرات بین مدیران منچستریونایتد از صبح دوشنبه برای بحث در مورد آینده سولسشیر پس از بازی وحشتناک و تاریخی مقابل لیورپول ادامه دارد. بخش اصلی هیئت مدیره و سر الکس فرگوسن نیز می‌خواهند به سولسشیر فرصت دیگری برای هدایت بازی با تاتنهام را بدهند و منتظر تصمیم نهایی هستند.
 پس از عملکرد ضعیف منچستریونایتد در ماه گذشته با بازیکنانی که در سطح بالایی نیستند، فشار در اطراف اوله همچنان بالاست. هنوز هیچ مذاکره رسمی با آنتونیو کونته انجام نشده است. سرمربی ایتالیایی عاشق پینهاد منچستریونایتد است و در روزهای آینده نیز پیشنهاد احتمالی را می پذیرد.
برای شفافیت در مورد وضعیت آنتونیو کونته: او هرگز طرفدار پیوستن به باشگاه‌ها در طول فصل نبوده  زیرا این به سبک او نیست؛ تنها باشگاهی که در حال حاضر می‌تواند نظر آنتونیو را تغییر دهد، منچستریونایتد است.»
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала