Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره شرشناس در راه هدایت بارسلونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
ژاوی از هر زمان دیگری به بارسلونا نزدیک تر است. او سرانجام می تواند به نیوکمپ برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، ونالد کومان بالاخره اخراج شد! سرمربی هالندی باشگاه بارسلونا که از زمان ورودش به این تیم نتوانسته خودش را با سبک و سیاق این تیم وفق دهد، شب گذشته بعد از شکست برابر تیم رایو وایکانو، به طور رسمی از باشگاه بارسلونا آنهم با دستور خوان لاپورتا، رییس این باشگاه برکنار شد.
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
رسمی؛ رونالد کومان از هدایت بارسلونا اخراج شد
فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورت با تایید منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا می‌گوید که ژاوی هرناندز، ستاره اسبق این تیم و سرمربی کنونی السد قطر، جدی ترین گزینه لاپورتا برای هدایت بارسلونا است.
سران بارسلونا از هفته ها پیش با سرمربی کنونی السد قطر در تماس هستند و ژاوی نیز از بازگشت به نیوکمپ استقبال می کند. شرایط برای بازگشت اسطوره بارسلونا به این تیم کاملاً مهیا است اما ابتدا باید روند طبیعی مذاکرات طی شود. اسطوره بارسلونایی‌ها چند فصلی می‌شود در قطر هدایت تیم السد را به عهده گرفته و اولین درس‌ها در عرصه سرمربیگری را آموخته است.
گفته می‌شود مذاکرات اولیه بارسایی‌ها با ژاوی صورت گرفته و حالا باید منتظر ماند تا تصمیم ژاوی برای بازگشت به بارسلونا قطعی شود. اگر حضور ژاوی منتفی شود، نام روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم نیز در لیست بلوگرانا دیده می شود.
بارسلونا با کومان در 4 بازی اخیر خارج خانه اش 3 شکست برابر اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و رایو وایکانو ثبت کرد و به رتبه نهم جدول لالیگا سقوط کرد. این در حالی است که شرایط باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا هم مساعد نیست و بارسلونا در گروهش در رتبه سوم جدول ایستاده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала