لوروف: روسیه برای برقراری تماس ها با اپوزیسیون «اردوی آزاد سوریه» اماده است

© Sputnik / Mikhail Mordasov /  مراجعه به بانک تصاویر لوروف
لوروف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه برای تمس با اردوی آزاد سوریه اماده است

مسکو برای برقراری تماس ها با اپوزیسیون «اردوی آزاد سوریه» اماده است و از واشنگتن در مورد دادن معلومات راجع به آن خواهش بعمل اورده است. این مطلب را سرگی لوروف وزیر خارجه روسیه اعلام داشت.

لوروف گفت:«من از جان کری وزیر خارجه امریکا خواهش بعمل اوردم، تا انها به ما معلوماتی را بدهند که این «اردوی ازاد سوریه» در کجا است و چه کس ان را رهبری میکند».

وزیر خارجه روسیه اظهار داشت: " ما حتی برای برقراری تماس ها با ان اماده خواهیم بود، اگر این گروه واقعاً حفظ شده مسلح درارای قابلیت کاری اپوزیسیون وطنپرست متشکل از سوریایان باشد، ما این را پنهان نمی کنیم. ولی تا به حال هیچکس به ما در این باره معلومات نه داده است".

شیروان درویش نماینده رسمی دسته برکان الفیرات که در ترکیب اردوی ازاد سوریه شامل است، در مصاحبه با خبرگزاری «سپوتنیک»  از مفکوره همکاری با روسیه در مبارزه با تروریستان حمایت نمود:

«ما بارها خاطرنشان ساخته ایم که از ان نیروی حمایت خواهیم کرد که گام های واقعی به منظور مبارزه علیه تروریستان داعش بردارند. گروه «دولت اسلامی» — سازمان بزرگ است که تهدید عظیم برای همه به بار می ارود.

نیروهای هوایی کاسمیکی روسیه بصورت اعظمی تلاش می ورزند، تا از تلفات مردم ملکی جلوگیری نمایند. انها از وسایل بسیار پیشرفته در این عملیات کار میگیرند.

روسیه دقیقاً تفهیم نموده که هر انچه ممکن است برای ان انجام میدهد، تا از تلفات در بین مردم ملکی جلوگیری نماید. مسکو وعده میدهد که ضربات بر افراد مسلح با سرعت، بصورت محتاطانه و موثر اورده خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала