روسیه دوربین های بی مثال هدف گیری می سازد

© Photo / Valdai factory JupiterValdai-PG210
Valdai-PG210 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوربین های شب ین ساخت روسیه

کارخانه اوپتیکی — میخانیکی «یوپیتیر» — طراح و تولیدکننده عمده سیستم های دوربین های شب بین و دوربین های هدف گیری برای سلاح سبک انفرادی می باشد. در حال حاضر این موسسه نسل جدید دوربین های هدف گیری طرح میکند. در این باره نیکولای کلیمکین رئیس عمومی موسسه به خبرگزاری «ریا نووستی» خبر داد.

به گفته موصوف، کارخانه تخنالوژی های خودی تولید عناصر ریلیفی — فازی هالوگرامی و دیفریشنی که تا به حال در روسیه وجود نداشتند، می سازد. نیکولای کلیمکین گفت: " بر اساس راه حل های جدید طراحی — تخنالوژیکی ساختن سلسله کامل دوربین های هدف گیری تصویری با خواص بی مانند که در جهان ثانی ندارند، در نظر می باشد".

در نمایشگاه «روز بین المللی نواوری های وزارت دفاع روسیه» که در این روزها در شهر کوبینکی در اطراف مسکو برگزار شده بود، کارخانه «یوپیتیر» دوربین هدف گیری «ولدای پ گ — 210» را با شیمای بی نظیر تشکل نشان دوربین هدف گیری بر مبنای تصوری به نمایش گذاشت. این دوربین از نقطه نظر ساختمانی به جسامت دوربین هدف گیری منشوری قبلاً ساخته شده توسط کارخانه «یوپتیر» ساخته شده است. وزن کم و جسامت، وسیله تحکیم مطمئین، ارگانهای مناسب اداره، ساحه وسیع دید، شفافیت بلند کلکینچه دید (بیش از 80%)، میکانیزم ساده و مطمئین عیارساختن را از سلف خود به ارث برده است.

دوربین هدف گیری «ولدای پ گ — 210» به گفته رئیس عمومی کارخانه طرح کننده، امکان نظارت راحت توسط هردو چشم فراهم می سازد و کنترول کامل را بر ساحه اطراف و دید دقیق در زمینه دف را تامین میکند. این کار امکان انداخت سریع و دقیق، خاصتاً بر اهداف متحرک و اهداف که برای لحظه ظاهر میشوند، میسر می سازد. در عین حال دوربین هدف گیری «ولدای پ گ — 210» بسوی هدف اشعه پخش نمی کند که برای دشمن نامریی باقی می ماند.

دوربین هدف گیری «ولدای پ گ — 210»، در نوبه اول، برای ماشیندارهای نوع کلاشنیکوف مدنظر گرفته شده است. ان را میتوان در تفنگ های شکاری نیز نصب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала