حملات نابود کننده قوای هوائی سوریه بر ترورستها

© AFP 2023 / Mohammad Al-Husseinسوریه
سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوای هوایی سوریه در دو روز 150 مراکز تروریستها را از بین برد

РИА آژانس خبری روسیه  به نقل از سخنان برید جنرال مینویسد:  برید جنرال علی مایحوب نماینده اردوی سوریه اعلام کرد که نیرو های هوایی سوریه 75 پرواز تهاجمی را اجرا نموده و150 مراکزتروریستها رااز بین برده اند.  

در دو روز گذشته نیروهای هوایی  سوریه 75 پرواز جنگی نموده و 150 حدف,مرکزترورسیتان,و محل قومانده آنها, در  مرکز و حنوب کشور بود. سربازان سوریه, جنگجویان را در حومه  دمشق و همچنان  در ولایات لاذقیه, حلب,  و دیرره سرنگون کردند.   در حومه دمشق راه " هاراستی جنوبی" را آزاد کردند و یکتعداد راه های ولایات حمس  و حامه  پاکسازی گردیده.

او گفت  که تلاشهای نیرو های ما در مبارزه علیه گروه " دولت اسلامی " و "جبهت النصر"  در مناطق شمال و شرق ولایت  حمس تمرکز یافته و بر موقعیتها و سنگرهای شورشیان در حومس و همچنان در بخشهای راه های پلمیر —محین ضربات وارد کرده.که از اثر آن  ده ها تروریست از بین رفته.قسمیکه مشخص گردیده در درگیریهای اطراف حومس  15 تروریست را از بین بردند.

با همکاری نیرو های هوایی روسیه و دفاع شبه نظامیان مردمی  , نظامیان مناطق مسکونی را در شمال ولایت حلب و لاذقیه آزاد میسازند. درجنوب- غرب شهر حلب  دفاع آنها شکست خورده  ودر حدود  دو ونیم کیلومتر مربع —  مرکز ال- موکاحلی, قریه حمسین  و مناطق مرتفع آن منطقه تصرف گردیده. نیرو های هوایی 15 عراد ه جات  تروریستان را از بین بردند.

بعد از دو سال محاصره, میدان هوایی " کویریس"  حومه  حلب آزاد گردید.   در عملیات نیرو های هوایی روسیه  سه مرکز قومانده  شورشیان از بین برده شده.

در شمال شرق ولایت لاذقیه ارتش ما به عملیات خود در مناطق کوهی  ادامه میدهند و یکتعداد ارتفاعات فرمادهی را  تصرف نمودند و سنگر ها و نقطه های آتشی جنگجویان را از بین بردند.

بریدجنرال علی مایحوب گفت:

 در 11 نومبر حملات شورشیان در میدان هوایی " دایر —از —زور " که در  ولایت  بنام   "بلندی سوریه " موقعیت دارد دفع گردید و ده ها تروریست از پا در آورده شد. گارنیزیون دفاع میدان هوایی  " دایر —از —زور "تلاش عبور  تروریستان را از  جناح شرقی میدان هوایی ممانعت نموده  ده ها تروریست و ده موتر مجهز با ماشیندار را از بین بردند.  حملات در ناحیه  شهر   دیرره   در جنوب کشور در حال توسعه است:  محل قومانده  و چندین وسایل تخنیکی تروریستان از بین برده شده.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала