نمایش ایستگاه و موتر سرویس هوشیار در روسیه

© Sputnik / Alexei DanichevРепетиция пешей части военного парада Победы в Санкт-Петербурге
Репетиция пешей части военного парада Победы в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیستم سرویس هوشیار بعضی طیارات مسافر بری را بیاد میاورد

در شهر سانکت پتربورگ دومین کنفرانس نوآوری بین المللی ترانسپوت  های مسافر بری SmartTRANSPORT  برگزار گردید که هدف اساسی آن، نمایش تکنالوژی نوآوری، مواد، میتود ها و مفکوره های بود که میتوانند در رشد ساختار و شبکات ترانسپورتی مساعدت نماید. این گردهمائی نتنها برای متخصصین، بلکه برای شهروندان نیز حالب بود.

موتر سرویس نوآورانه

 بطور مثال برای تماشاچیان و علاقمندان موترهای سرویس را نمایش دادند که به «سرویس آینده» مسما شده است.

این سرویس مجهز با تکنالوژی بی سیم، سیستم رهنمائ فضائی مولتی مدیا میباشد. از طریق پرده تلوزیونی داخل سالون، سرویس مسافرین میتواند به شکل عینی ببینند که در کدام قسمت شهر قرار دارند، به کدام سرعت حرکت میکنند، چند کیلومتر را عبور کرده و چی وقت به ایستگاه بعدی میرسند. مسافرین حتی میتوانند مطالب را هم بدست بیاورند که چطور به مسیر دیگری بروند.

الکساندر یاوشیویچ رئیس کمپنی تجارتی «اروموبایل» پتربورگ که تکنالوژی جدید را نمایش میدهد، گفت که سرویس جدید تقریباً با دها تکنالوژی جدید، سطح بلند امنیتی و فضائی راحت برای مسافرین مجهز میباشد. سیستم سرویس هوشیار بعضی طیارات مسافر بری را بیاد میاورد.

سرویس های فوق الذکر همچنان با سیستم پیشرفته واکنش اضطراری رهنمای فضائی ارا-گلاناس مجهز میباشند، که در شرایط فوق العاده، دریور سوریس می تواند به فشار تکمه اضطراری سیگنال کمک اضطراری را بدهد، اما  اگر دریور بیهوش شود، مسوولیت به دوش سیستم اتومات موتر سرویس قرار میگرد.

سرویس کنترولر اتومات دارد که به کمک کمره ویدیوئی میتواند تعداد مسافرین را بشمارد. در اخیر، سرویس های آینده مجهز با سیتم تنوری کوارتز میباشد که مانع سرایت امراض  سرما خوردکی در فصل زمستان میشود.

عنقریب این سرویس در یکی از مسیر های شهری پتربورگ شروع به فعالیت میکند.

ایستگاه نوآروانه

اگر «موتر سوریس هوشیار» وجود دارد، در آنصورت باید «ایستگاه هوشیار» هم وجود دااشته باشد. ایستگاه هنوشیار را انجینران  کمپنی «نوآروی شهری» سوستوپل ایجاد نمودند که طرح ی زیر بحث در شرایط شهری عملی میگردد.

ایستگاه مجهز با کمره مترصد «شهر امنیتی» میباشد، که مستقیم با کمپیوتر شعبه جنائی و تعقیب پولیس وصل است که میتوانند در صورت ضرورت عاجل اقدام کنند. حادثه ی هم اتفاق افتاد که مجرمین دست به سرقت اموال شهروندی زدند که در ایستگاه منتظر سرویس بود، اما از فیض  سیستم جدید سارقین عاجل بازداشت شدند.

مخترعین وعده داده اند که در سانکت پتربورگ 50 چنین ایستگاه را تا برگزاری مسابقات جهای فوتبال 2018 بسازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала