جنگ اوکراین با روسیه

© Sputnik / Valeriy MelnikovОтвод вооружений калибром менее 100 мм в Луганской народной республике
Отвод вооружений калибром менее 100 мм в Луганской народной республике - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویکتر یوشنکو رئیس جمهور سابق اظهار داشت که به نظر وی، این جنگ بین اوکراین و روسیه بود. او طی برنامه مستقیم کانال تلویزیونی ZIK گفت "بیاید هر چیز را به نام اش یاد کنیم" او افزود که درگیری در شرق اوکراین - یکی از جنگ های آذادی بخش ملی، بخصوص 24 مین جنگ بین اوکراین و روسیه میباشد".

به نظر وی، کیف باید تمام تماس های خود را با مسکو ، منجمله در عرصه کاپیتال و مهاجرت مردم قطع نماید. بعد از این وقایع خصوصی با بانک ها و موسسات روسی با عث ایجاد سوالات در اوکراین نمی گردد.

پاول تاروسیان استاد فاکولته اداره دولتی دانشگاه مسکو به رادیو اسپوتنیک گفت:

"چه چیز یوشنکو را تحریک نموده است؟  ممکن عقده او باشد که نتوانست مناسبات عملگرایانه را قسمیکه خودش می خواست، در سال 2005 با روسیه تامین نماید و آن زمانی بود که اوکراین و روسیه به تشریک مساعی اغاز کردند. آنزمان یک سلسله دورنما های مشخص شد، ولی عملی نگردید. زیرا بلاک تیماشنکو- یانکوویچ در حقیقت مانع ابتکار یونشنکو در نزدیک شدن اوکراین با روسیه گردید. بعداً اوکراین در قبال عملیات روسیه در استین جنوبی عکس العمل نشان داد و کاملاً روابط خود را با روسیه قطع نمود. یوشنکو در مورد 24 جنگ که تاکید میکند، طبعاً که 24 جنگ بسیار زیاد است. روسیه با اوکراین جنگ نکرده و جنگ نمیکند. همه اینرا میدانند. این ارقام برای اوکراین زیاد است. اما برای وی ضرور است تا تمام مسوولیت ناکامی سیاست خود را بدوش دیگران بگذارد".

به نظر وی، یوکاشنکو نمی تواند به ادامه فعالیت سیاسی خود در اوکراین حساب کند.

تاروسیان میگوید:

" من اکثر برنانه های شاو تلویزیونی اوکراین با شرکت فعالین سیاسی را تماشا می نمایم. موضوع یوشنکو دور از جروبحث های ایشان میباشد و یا بسیار تاریک و کوتاه در مورد وی بحث میکنند. او نمی تواند به ادامه فعالیت سیاسی خود حساب کند. یوشنکو انتخابات 2009 را باخت و کم از 10% رای را بدست آورد. بنا بر این بیانیه وی، در مورد مشکلات داخلی: یا از وی استفاده میکنند، و یا او مجبور شده است طبق خواسته های پراشینکو، سیاست وی را بپذیرد. سرو صدا ها در مورد اینکه یوشنکو به مثابه سیاستمدار مثتقل بار دیگر داخل میدان سیاست میشود، غیر ممکن است. با چنین هویت، و قصد سیاسی نمی تواند به موفقیت حساب کند. به جز از اینکه وظایف خاص را که رهبری کیف به عهده او بگذارد، آنرا عملی نماید". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала