چین به نزدیکی سرحد کوریای شمالی لوای ممتاز میفرستد

© AFP 2023 / AAMIR QURESHIچین در نزدیکی سرحد کوریای شمالی لوای ممتاز میفرستد
چین در نزدیکی سرحد کوریای شمالی لوای ممتاز میفرستد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چون رابطه بین چین و کوریای شمالی، به عنوان یک نتیجه از تعقیب بی امان از سلاح های هسته ای پیونگ یانگ و راکت های بالستیک قاره پیما به وخامت گرایده، ارتش آزادی بخش خلق چین در سرحد با کوریای شمالی ولایت جیلین شبیه یک استقرار مقدماتی رابوجود آوردند.

انتشارات دولتی چین China Military Online، 15 جون تصاویر از نیروهای هوائی و هلیکوپتر حمله WZ-10 پایگاه نیروهای هوائی در نزدیکی شهرستان چانگچون، مرکز ولایت جیلین را به نمایش گذاشتند. گذارش حاکی است، که واحد 15 ارتش هوائی در ماه اپریل دو باره سازماندهی شده. به ګفته Sina Military Net، ارتش به تیم های گروه های کوچک تقسیم شده که به بخش های مختلف زمینی چین متصل شدند. در گذارش آمده است که این اولین بار پس از سازماندهی مجدد برخی از لواها متعلق به نیروهای هوائی در شمال شرقی چین مستقر شده اند.
درماه می Guofang Shikong (فضای دفاع ملی) کانال نظامی دولت، برخی از "لواهای هوائی نیروی هوایی از منطقه نظامی شمال" را گذارش دادند. قبل از سازماندهی مجدد ارتش 15 در Xiaogan، ولایات هوبی و هنان، در مرکز چین مستقر بود.
این جا برای استقرار سریع نیروهای هوائی در هر نقطه از کشور مناسب است. در مصاحبه با واحد مرکزی خبر از تایوان کارشناس نظامی چین سونگ ژیونپین گفت، که بازسازی نیروهای هوائی آنها را بیشتر هم کاره و متنوع ساختند، و توانایی کار با تجهیزات سنگین در رابطه با نیرو های معمول دارند. و این می تواند در یک وضعیت زمان جنگ و با حضور کوریای شمالی بسیار مهم باشد. این مطلب درمقاله آمده است. واحدهای نظامی، می توانند به سرعت سلاح های اتومی و راکت های بالستیکی پیونگ یانگ را از بین ببرند. و شاید هم در یک جنگ به مقیاس بزرگ برای چین لازم است، که امنیت شهرهای بزرگ خود را تامین کند که بسیاری از آنها درطیف وسیعی از راکت های بالستیکی کوریای شمالی قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала