کشفیات هولناک "کا جی بی" در اهرام های مصر باستان

© Fotolia / Mirceadobre78کشفیات هولناک "کا جی بی" در اهرام های مصر باستان
کشفیات  هولناک کا جی بی در اهرام های مصر باستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طرفداران نظریه " توطئه "مدت هاست به این نظر هستند که بیگانگان هزاران سال پیش در ساخت اهرام های مصر نقش اساسی را بازی نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه انگلیسی " Daily Express" در مصر، مرکز توجه اکثر گردشگران، آثار باستانی قدیمی و شگفتی های گذشته است. در فلم مستند آمازون اول، فایل های مخفی کا جی بی" حاکی از آنست که در دهه 1960، یک تیم از محققان شوروی، یک مجسمه اسرار آمیز  و چیزی غیر قابل توضیحی را در یکی از بزرگترین اهرام های مصر کشف کردند.
کارمندان "کا جی بی" نتوانستند این ایده را قبول کنند که مطالعه اسطوره ها می تواند منجر به کشف دانش پیشرفته بیگانگان شود. با این حال، نویسندگان فیلم مستند مردی را که به عنوان یک پیک " پیام رسان" دیپلماتیک در اتحاد جماهیر شوروی کار می کرد پیدا نمودند.
این مقام سابق شوروی، به شرطی که نامش گرفته نشود، مصاحبه‌ای را انجام داده است. از آنجایی که او اکنون برای مافیای روسیه کار می کند، توضیح داد که چگونه یک بار اسناد را از قاهره به مسکو منتقل کرد. پیک سابق دیپلماتیک می گوید که در میان اسناد یادداشت یک افسر ارشد "کا جی بی" نیز موجود بود.
او ادعا نموده است که این سند بیانگر موارد ذیل است: "کارکنان من یادداشت های یکی از دانشمندانی راکه در جستجوی یافتن آرامگاه بودند، دریافت کرده اند." در یکی دیگر از اسناد زیر نام " اشد محرم" فهرستی از آنچه که از آرامگاه برداشته شد، فراهم شده بود. در سند آمده است "محل سکونت افشا نشده است. آیتم ها: "جعبه های حاوی آثار و نمادهای تاریخی، پیکر مومیایی شده، تابوت های سنگی و نمونه های هیروگلیف."
دانشمندانی که این گزارش را فراهم نموده، یکی از نخستین کسانی بود که وارد این آرامگاه شدند. در گزارش گفته شده: "در طی بازرسی از یک قسمت از دیوار، ما متوجه یک احساس عجیب و غریب شدیم، مثلی که یک نیروی منفی قدرتمند ازسوی سنگ ها تابش نموده وبر مغز ما تأثیر می کرد. ما هیچ توضیحی علمی برای این پدیده را پیدا نکردیم. کارشناس رمزگشایی گزارش داد که "در میان یافته ها بر روی دیوار مقبره، پیامی موجود است که تقریبا رمزگشایی شده ونشان دهنده پیشگویی در مورد بازگشت خدایان بالدار باستانی است."
از این اسناد معلوم می شود که کرملین نسبت به این اسطوره برخورد بسیار جدی دارد. یکی از گزارش ها حاکی از آن است که ارتشی جهت حفاظت از این محل فرستاده شده بودند و در زمان باز شدن تابوت های سنگی، سیستم امنیتی در بالاترین سطح تامین شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала