چهره انحرافی نخبگان امریکایی

© AP Photo / Palm Beach Sheriff's Officeچهره انحرافی نخبگان امریکایی
چهره انحرافی نخبگان امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در قرن پیچیده عوامفریبانه ما جنایات جفری اپشتین به انفجار بمب می ماند. امریکا به موجودیت هماهنگ ملت و نخبگان وابسته است و پدران بنیانگذار ما به خاطر همین تلاش مینمودند. و حالا در برابر ما تجسم انزجارآمیز نخبگان فاسد قرار دارد، شخصی که اداراک ملی را برانگیخت و تمام بشریت را از آنهایی محروم ساخت، کسانی که در اطراف آن قرار داشتند.

میت پیورپل (Matt Purple) در مطلب منتشره در نشریه The American Conservative (امریکا) در ادامه می نویسد، آنهایی از شما دستان تان را بلند کنید، کسی که در روز شنبه گذشته در مورد پارک فورت مارسی شوخی کرده اند؟ آیا چنین کسانی وجود دارد؟ شکی ندارم. در فورت مارسی پارک (واشنگتن دی سی) در سال 1993 جسد وینس فاستر (Vince Foster)، وکیل کاخ سفید یافت شده بود و اگرچه مرگ وی بارها به عنوان خودکشی توصیف شده، اما برخی محافظه کاران سالها به اشتباه معتقد بودند که او را کلینتون ها کشته بودند. امروز، یک ربع قرن بعد، هر دو راست گرایان و چپ گرایان دوباره به نظریه توطئه متمایلند. فقط چند ساعت پس از خودکشی جفری اپشتین (Jeffrey Epstein)، در Twitter نوشتارها در باره حدس و گمان های قتل عمدی او توسط اشخاص بانفوذ بوجود آمدند. بیل کلینتون و دونالد ترامپ هر دو همکار اپشتین بودند؛ از نظر منطقی، هر دو به شدت خواهان آن بودند، تا او گواهی ندهد.

میلیاردر جفری اپستاین در زندان خودکشی کرد - اسپوتنیک افغانستان
میلیاردر جفری اپستاین در زندان خودکشی کرد

البته این اشتباه است که بطور علنی گمان کنیم که اپشتین را کشته اند، در حال که همه شواهد موجود نشاندهنده سهل انگاری خشن اداره زندان است. امروز شما خبر چاپ شده مجدد آسوشیتدپرس را می خوانید. به مجرد آن که یک تئوری توطئه غیرحقیقی بوجود می آید، پشت آن سلسله تیوری های دیگر بوجود می آیند: بیل کلینتون بارها و بارها در طیاره "لولیتا اکسپرس" اپشتین پرواز کرده بود. پس او به خوبی می تواند سفارش دهنده قتل باشد؟

امریکا، بدون تردید، از نمونه فرانسه سال 1789 یا حتی از هر نوع انقلاب مسلحانه فاصله دارد. اما ما بی حوصله هستیم و آرزوی عدالت خواهی داریم. جمهوری مانند کشور ما به همزیستی هماهنگ مردم آن و نخبگان بستگی دارد و این دقیقاً همان چیزی است که پدران بنیانگذار ما مدتها به دنبال آن بودند. و حالا در برابر ما تجسم انزجارآمیز نخبگان فاسد قرار دارد، شخصی که اداراک ملی را برانگیخت و تمام بشریت را از آنهایی محروم ساخت کسانی که در اطراف آن قرار داشتند. برای کسانی که به ثبات و آزادی در کشور ارزش قائل هستند و فکر می کنند که عوامفریبی همیشه به اندازه کم خوب است، هفته های آینده ممکن، باعث نگرانی شود.

احتمال به قتل رسیدن جفری اپستین  - اسپوتنیک افغانستان
احتمال به قتل رسیدن جفری اپستین

زیرا، به نظر می رسد که این داستان هنوز از پایان خود فاصله زیاد دارد. در روز چهارشنبه گذشته، یکی دیگر از قربانیان ادعا کرد که اپشتین در سن 14 سالگی به او تجاوز کرده بود. این که این شخص پست فاسد جنایتکار چگونه به الهه آسیب ناپذیر وال ستریت مبدل گشت، به عقل جور درنمی آید. دوست من مایکل دیویس (Michael Davis) اپستین و کمپنی او را Hellfire Club می نامد، اما سوال این است که آنها به چه تعداد انسانان بی گناه دیگر را به خاطر اقناع آتش شهوت روحاً و جسماً نابود خواهند کرد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала