تف انداختن پنتاگون به روی مکرون

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر تف انداختن پنتاگون به روی مکرون
تف انداختن پنتاگون به روی مکرون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبر آزمایش راکت که برد آن تحت فعالیت قرارداد راجع به راکت های برد متوسط و کم تا اوایل اگست قرار میگرفت، از طرف پنتاگون در لحظه اعلام گردید، وقتیکه ایمانوئیل مکرون و ولادیمیر پوتین در پلینار «غور مجدد بر ساختار امنیت و اعتماد بین اتحادیه اروپا و روسیه» مورد بحث قرار میدادند. آیا این مطابقت تصادفی است؟ با شناخت از پنتاگون، باید تخیل را کنار گذاشت.

مولف در نشریه Dedefensa (بلجیم) در ادامه می نویسد، آیا پنتاگون بطور خاص لحظه را برگزیده؟ یعنی، قبل از آن الهام گرفته، تا به ملاقات اخیر مکرون و پوتین، این شخصیت های بی قرار که شایسته هشدار شدید از جانب این سردمدار امریکا می باشند، توجه نماید؟. بطور مشخص در صورت شنیدن خبر راجع به آزمایش راکت که برد آن تحت فعالیت پیمان INF تا 2 اگست قرار میگرفت، چنین تصور ایجاد میشود. این خبر از طرف پنتاگون در لحظه اعلام گردید، وقتیکه ایمانوئیل مکرون و ولادیمیر پوتین در پلینار «غور مجدد بر ساختار امنیت و اعتماد بین اتحادیه اروپا و روسیه» (سخنان ماکرون) مورد بحث قرار میدادند. آیا این مطابقت تصادفی است؟ فکر نمی کنم...

 وزارت خارجه روسیه: امریکا بسیار قبل می‌خواست پیمان آی‌ان‌اف (INF) را لغو کند  - اسپوتنیک افغانستان
وزارت خارجه روسیه: امریکا بسیار قبل می‌خواست پیمان آی‌ان‌اف (INF) را لغو کند

به هر صورت، ما اعلامیه پنتاگون را که پارتل ZeroHedge.com ارایه کرده، بررسی میکنیم که در آن هیچ سخنی در مورد دیدار پوتین و مکرون وجود ندارد. این ملاقات در آخرین بخش برنامه برای هفته آینده یاداوری شده است: "سرانجام ، سایر رویدادهای قابل توجه هفته آینده شامل دیدار روز دوشنبه روسای جمهور فرانسه و روسیه، امانوئیل مکرون و ولادیمیر پوتین می باشند". این بدان معنی است که فرهنگ امریکایی همیشه، بدون در نظرداشت همه چیز، فقط به خودش صادق می ماند.

پنتاگون گفت:"ایالات متحده بلافاصله پس از اظهارات پوتین مبنی بر اینکه روسیه مجبور خواهد شد راکت های بحری ممنوعه را، در صورت که امریکا این طور عمل کند، مستقر کند، راکت با برد بیش از 500 کیلومتر را آزمایش کرد".

ناتو در مورد «آخرین شانس» روسیه برای حفظ پیمان INF صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
ناتو در مورد «آخرین شانس» روسیه برای حفظ پیمان INF صحبت کرد

پنتاگون در روز یکشنبه ویدئویی آزمایش راکت کروز استقرار زمینی منتشر کرد.

پنتاگون در بیانیه مطبوعاتی گفت: "معلومات جمع آوری شده در نتیجه، به وزارت دفاع امکان می دهد، فرصت های جدیدی را در زمینه راکت های برد متوسط ​​ایجاد کند".

طوریکه در روز دوشنبه خبر دادند، آزمایش در پولیگون در جزیره سن نیکلاس در کالیفرنیا انجام شد. این راکت با موفقیت در مسافت بیش از 500 کیلومتر هدف را از بین برد.

برعلاوه، طوریکه در مقاله ZeroHedge.com دیده میشود، پوتین ماهیت نیات «شرکای» آنسوی اقیانوس را بسیار خوب می فهمد.

در مقاله گفته شده، پوتین اعلامیه آتی را چند روز بعد از خبر استقرار نیروهای امریکا در آسیا ایراد کرد:« به نظر ما، عملکرد امریکا که به لغو قرارداد راجع به راکت های برد متوسط و کم منجر شد، ناگزیر به عواقب بی اعتبارشدن، متزلزل ساختن تمام ساختار امنیت جهانی، بشمول قرارداد راجع به تسلیحات استراتژیک تهاجمی و قرارداد عدم گسترش تسلیحات هسته ای منجر خواهد شد».

وزارت دفاع روسیه اخیراً تأیید کرده که امتناع از استقرار راکت های برد متوسط و کم در صورت خودداری خواهد کرد، اگر واشنگتن اولتر این کار را انجام دهد.

دوما دولتی  روسیه قانون تعلیق پیمان INF را تصویب کرد - اسپوتنیک افغانستان
دومای دولتی روسیه قانون تعلیق پیمان INF را تصویب کرد

آزمایشات نو پنتاگون می تواند به سرآغاز مسابقه نامحدود تسلیحاتی با بدترین روحیه ترس دوران جنگ سرد  مبدل گردد. برعلاوه، طوریکه قبلاً تذکر یافت، ماهیت پرابلم در مناسبات با روسیه نه، بلکه با امریکا نهفته است.

از پنتاگون و رئیس جمهور در توییتر می پرسند:" برای چه در حال حاضر ساختار امنیتی جدید اروپایی ضروری است، اگر آن وجود دارد و بنام ناتو یاد میشود؟ " برای چه ساختار نو امنیتی با روسیه ضروری است، اگر ناتومیل تفنگچه را بر کله مسکو نگهداشته؟ البته، اگر اروپایی ها آماده پرداخت سلاح، تیرانداز، مهمات و غیره باشند". جنون در تمام برخوردها و منطق خرابکارانه سیستم، از جمله در بازتاب امریکایی آن تبارز می یابد.

شرط گذاشتن امریکا به روسیه در خصوص پیمان INF - اسپوتنیک افغانستان
شرط گذاشتن امریکا به روسیه در خصوص پیمان INF

این حلقه شرارت بیش از سه چهارم قرن، از سال 1945 وجود دارد و رهبران بسیار متفکرتر، نسبت به ماکرون جوان (اولتر از همه، دی گول) دندانهای خود را در آن شکستانده اند. پروژه های دفاعی مغشوش اروپایی که در بروکسل به مدت یک یا دو سال یاداوری میشوند، باعث خشم گاو نارنجی واشنگتن و ساختار مرموز محرم به نام پنتاگون میگردند...

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала