با خوردن این مواد غذایی ساده، هرگز پیر نخواهیم شد

CC BY 2.5 / Ralf Roletschek / Gemüse im Supermarktبا خوردن این مواد غذایی ساده، هرگز پیر نخواهم شد
با خوردن این مواد غذایی ساده، هرگز پیر نخواهم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان مواد غذایی ساده ای که موجب افزایش طول عمر می شود را نام بردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه "آرگویمنت اند فکت / استدلال ها و حقایق"، دانشمندان رژیم غذایی کشورهای مختلف را مورد مطالعه قرار دادند و الگویی میان امید به زندگی و جوانی و استفاده از غذاهای سالم یافتند.

دانشمندان معلوم نمودند که خطرناکترین مردم چگونه در دنیا بوجود می آیند - اسپوتنیک افغانستان
دانشمندان معلوم نمودند که خطرناکترین مردم چگونه در دنیا بوجود می آیند

در این راستا، خانم ماریا موخینا ، متخصص تغذیه گفت، محصولاتی که حاوی آنتی اکسیدان ها هستند ، ماده هایی که در برابر رادیکال های آزاد مقاومت می کنند و ماده هایی که در مرگ سلول نقش دارند، صحبت به میان می آوریم.

محصولاتی با آنتی اکسیدان بالا شامل، چای سبز است که یک محصول ادرارآور و یک کاتالیزور برای فرآیندهای متابولیک است. به گفته موخینا ، خوب است که هر روز چای سبز بنوشید. خرما و سنجد تلخ (میوه ای نارنجی رنگ که همانند چای می توان آن را دم کرد؛ بسیار مفید است: خرما حاوی 23 اسید آمینه از جمله تریپتوفان است که باعث تثبیت روان و بهبود خلق و خوی می شود ، و سنجد تلخ (سرده) حاوی مقدار زیادی ویتامین A است که روند پیری را کند می کند و در فرآیندهای ایمنی بدن نقش دارد.

زغال اخته نیز حاوی مواد ضد توموری ، آنتوسیانین هستند که به لطف آنتی اکسیدان لیکوپن ، بدن را از پرخوری و افزایش وزن نجات می دهند. این مواد غذایی، باعث کاهش روند پیری می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала