ترکیه شاید طیارات جنگی و مجتمع های دفاع هوایی نو از روسیه خریداری کند

© Sputnik / Ilya Timinترکیه شاید طیارات جنگی و مجتمع های دفاع هوایی نو از روسیه خریداری کند
ترکیه شاید طیارات جنگی و مجتمع های دفاع هوایی نو از روسیه خریداری کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوری بوریسوف، معاون دیمیتری مدودف صدراعظم روسیه گفت: ترکیه می تواند طیارات جنگی Su-35 و Su-57 و همچنین مجتمع های دفاع هواییS-400 را از روسیه خریداری کند.

طبق گزارش نشریه Haber7(ترکیه)، یوری بوریسوف، معاون دیمیتری مدودف صدراعظم روسیه گفت: ترکیه می تواند طیارات جنگی Su-35 و Su-57 و همچنین مجتمع های دفاع هواییS-400  را از روسیه خریداری کند.

معاون صدراعظم روسیه خاطرنشان کرد: ترکیه علاقه واقعی به طیارات جنگیSu-35  و Su-57 ساخت روسیه نشان داده است. بوریسوف همچنین احتمال عقد قرارداد جدید سیستم های دفاع هوایی بین ترکیه و روسیه را ممکن دانست.

سو 24 - اسپوتنیک افغانستان
نیویارک تایمز: عملیات نیروهای هوایی – فضایی روسیه در سوریه بصورت غیرمنتظره موثر ثابت شده است

به گفته بوریسوف، ترکیه پس از دریافت S-400 ، ممکن سیستم های دفاع ضد هوایی بیشتری روسی را بدست آورد. براساس گزارش رسانه های روسیه، بوریسف اظهار داشت: «من فکر می کنم که احتمال انعقاد قرارداد جدید ترکیه با روسیه در مورد سیستم های دفاع هوایی زیاد است. ترکیه گزینه ای دارد و آنها حق دارند که از آن استفاده کنند».

بوریسوف همچنین اظهار داشت که ترکیه می تواند با روسیه در مورد خرید طیارات روسی Su-35 و Su-57 به توافق برسد که پس از خارج شدن ترکیه از برنامه F-35، در دستور کار قرار گرفته است. بوریسف گفت:« "علاقمندی واقعی وجود دارد، اما انتخاب به ترک ها مربوط است. آنها S-400 را انتخاب كردند و از حق خود براي خريد اين سيستم دفاع كردند. شاید آنها طیارات جنگی ما را نیز انتخاب کنند، این امر را نمی توان رد کرد».

عملیات نیروهای هوایی - فضایی روسیه در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
کارشناس راجع به پنج خصوصیت ممیزه عملیات نیروهای هوایی – فضایی روسیه در سوریه

تبصره های خوانندگان:

Ssb: برای ما خریدن نه، بلکه دریافت تاکنالوژی مفیدتر می بود. اگر روسیه صمیمانه می خواهد با ما دوست باشد، بیایید یک پروژه مشترک بسازیم. اگر نه، پس ما به پروژه هایی که فقط ما را با ضرر مواجه می کنند، نیازی نداریم.

Caylak: بیائید، بالاخره، «سو» را از روسان بخریم.

Hak Aşığı: شما، روسیه، از امریکایان پست چه تفاوتی دارید؟ زیرا شما نیز میخواهید ما را بخود وابسته سازید. برعلاوه شما حزب کارگران کردستان را سازمان تروریستی نمی خوانید. دسته های دفاع مردمی (YPG) در روسیه نمایندگی دارد.

Vatandaş: بیائید ابتدا S-400 را استفاده کنیم، ببینیم که آیا این واقعاً همان چیزی است که ما میخواستیم و بعداً فکر کنیم. عجله برای چه، روسیه؟ ما فراموش نکردیم که شما با ایران نسبت به عملیات «چشمه صلح» چگونه واکنش نشان دادید.

Vatansever: فقط تولید مشترک، خریداری – این راه حل نیست. با روسان میتوان کار کرد، اما در مرحله تولید.

Yorumcu: اگر شما سلاح هستوی ندارید، بقیه اهمیت ندارد! کوریای شمالی حتی طیاره شکاری نورمال ندارد، اما هیچکس به آن کج نگاه کرده نمی تواند. جالب است، چرا!؟

TR — SAKARYA: این اعلامیه در آستانه ملاقات ایردوغان با پوتین در تاریخ 22 اکتوبر صورت گرفته... از نقطه نظر لحظه مشخص و دلچسپ است و به تفکر وادار می سازد. اما نباید به امریکا باور کرد... ما واقعاً هم در وضع دشوار قرار داریم. خدا به کشور و ملت ما کمک کند.

Umut karka: رئیس جمهور بیهوده به روسیه نمیرود.

Alkovan: در کشور ما میدانند که بر روسان نباید باور کرد، اما حالا روسان - بهترین پر ما علیه امریکا می باشد.

Vatandaş: باید خرید و نباید این را به تاخیر انداخت. حتی برای نمایش باید کدام پروتوکول اولیه امضا کرد، بگذار امریکا رشک ببرد.

Murat: ترکیه از ناتو، امریکا و اروپا فاصله میگیردو محاسبه «دشمن دشمن من – دوست من است».

Ruhi: اگر این هزینه را صرف تولید داخلی خود کنیم، به موفقیت بیشتری خواهیم رسید. اما به هر حال دولت ما بهتر می داند.

Selim giray: ما نیازهای فوری را با هزینه روسیه تأمین خواهیم کرد و در مرحله بعدی باید خودمان باید مانند هلیکوپترهای خود تولید کنیم.

Ercan: بیایید بخریم، اکنون راه دیگری وجود ندارد.

Kağan: ما فوراً باید مدرن ترین سلاح ها را از روسیه بدست آوریم ، از جمله راکت های هسته ای ...

tarafsız: با ایالات متحده، در حال حاضر روابط قطع شده است. اگر روسیه بدتر نشود، ما با هم جلو خواهیم رفت و این به نفع هر دو طرف خواهد بود ...

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала