چرا زنان روسی زیبا اند؟

© Photo / Instagram/Pobeda Airlinesچرا زنان روسی زیبا اند؟
چرا زنان روسی زیبا اند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نویسنده مطلب که از زیبایی زنان روسی الهام گرفته، سعی نموده این پدیده را توضیح کند. چگونه اوضاع سخت اقلیمی و جنگ جهانی دوم بر چهره ظاهری زنان روسی تأثیر گذاشت است؟ و چرا اسلاوها بینی مقبول و پوست سفید دارند؟

سامیح گیووین (Samih Güven) در مطلب منتشره در نشریه Medya Günlüğü (ترکیه) می نویسد، در جریان پروسه تاریخی، تناسب عددی بین زنان و مردان در روسیه به دلیل جنگ ها، شرایط سخت زمستانی و نوشیدنی های الکلی به نفع مردان تغییر نکرده است. به خصوص در جنگ جهانی دوم، تلفات زیادی در بین جمعیت مردان رخ داد. می توان فرض کرد که این وضعیت باعث شده که زنان جهت تلاش برای ازدواج بهتر به نظر برسند و مراقب خود باشند.

سیگال: زنان روسی بهترین‌ها استند - اسپوتنیک افغانستان
سیگال: زنان روسی بهترین‌ها استند

از نظر فرهنگی، زنان مجرد یا بی شوهر در جامعه روسیه مورد تأیید قرار نمی گیرند. این همچنین زنان روسی را تحت تأثیر قرار داده و آنها را وادار نموده که با دقت مواظب چهره ظاهری خود باشند.

از نظر تاریخی و سنتی چنین وضع بوجود آمده که زن رسالت همسربودن و مادر بودن بردوش دارد، زیرا مردان همیشه بیشتر مصروف کسب حرفه و تأمین هزینه زندگی خانواده بودند. به زنان در کسب پول نقش درجه دوم داده میشد. این وضعیت نیز می تواند بر چهره ظاهری زنان روس تأثیر داشته باشد.

عشق اینشتین نسبت به زنان و داستان عشق او با «خانم جاسوس روسی» - اسپوتنیک افغانستان
عشق اینشتین نسبت به زنان و داستان عشق او با «خانم جاسوس روسی»

زیبایی زنان روسی همچنان توسط شرایط ژنتیکی و اقلیمی توضیح شده میتواند. رنگ روشن مو، پوست سفید و رنگ چشم نتیجه فرایندهای ژنتیکی است که هزاران سال تحت تأثیر آب و هوای سرد و مقدار کمی خورشید قرار گرفته است. علاوه بر این، طبق برخی مشاهدات، افرادی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند دارای بینی های کوچک مقبول هستند. چنین شکل بینی از هدر رفتن گرما در آب و هوای سخت جلوگیری می کند.

یکی دیگر از عواقب آب و هوای سرد، زیبایی پوست خانم ها به دلیل لایه چربی زیر جلدی و خاصیت ارتجاعی بیشتر آن است.

در میان چیزهای دیگر، می توان فرض کرد که زیبایی است که زیبایی را ایجاد می کند. تعداد زیادی از خانم های زیبا در اطراف و در نتیجه رقابت نیز انگیزه ای است که زنان را ترغیب می کند تا به ظاهر خود توجه بیشتری مبذول نمایند.

استخبارات دنمارک به سربازان درمورد زنان روسی هشدار داد - اسپوتنیک افغانستان
استخبارات دنمارک به سربازان درمورد زنان روسی هشدار داد

به دلیل شرایط سخت آب و هوا و کاهش جمعیت مردان، زنان روسی کار می کردند و بیشتر حرکت مینمودند. همچنان اشکال عنعنوی طبیعی تغذیه نیز تائثیر دارند. این وضعیت می تواند،مانع اضافه وزن بدن در بین زنان روس شود.

استدلال های فوق بر مدارک و نشریات علمی استوار نیستند. مقاله برای کسانی نوشته شده که به این موضوع علاقه مند هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала