پولیس هند چهار نفر متهم به تجاوز جنسی در حیدرآباد کشتند

© AP Photo / Altaf Qadri پولیس هند چهار نفر متهم به تجاوز جنسی در حیدرآباد کشتند
 پولیس هند چهار نفر متهم به تجاوز جنسی در حیدرآباد کشتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هند پولیس چهار نفر متهم به تجاوز جنسی بر یک دختر ویترنر در حیدرآباد به ضرب گلوله به قتل رساندند. متهمان در توقیف قرار داشتند و در نزدیکی محل جنایت هنگام تجربه تحقیق به ضرب گلوله کشته شدند. باشندگان کشور درباره عمل پولیس نظرات متفاوت اظهار نموده اند.

هانا ایلیس-پیترسن (Hannah Ellis-Petersen) در مطلب منتشره در روزنامه The Guardian (انگلستان) می نویسد، چهار متهم بعد از آن در هند مورد تنفر و انزجار قرار گرفتند، وقتیکه در روز چهارشنبه گذشته، 27 نوامبر، آنها حمله از قبل پلان شده بر دختر 27-ساله ویترنر انجام دادند. آنها را به این متهم می سازند که ابتدا سکوتر او را تعقیب کردند و بعداً در محل گوشه در جاده به آمدن او منتظر ماندند. در آنجا آنها نزد دختر آمدند و به او کمک پیشنهاد کردند و سپس از آن او را به پشت بته ها کشیدند و بر او تجاوز جنسی نمودند و بعداً او را تا زمان خفه کردند، تا جان داد. بعد از این آنها جسد او را به تونل کش کردند و به آتش کشیدند.

تماشای پورنوگرافی وارتباط آن با تجاوزات جنسی در هند - اسپوتنیک افغانستان
تماشای پورنوگرافی وارتباط آن با تجاوزات جنسی در هند

متهمان محمدعارف، جولو شیوا (Jollu Shiva)، جولو نوین (Jollu Naveen) و چینتاکونتا چیناکیشاولو (Chintakunta Chennakeshavulu) بودند.

این جنایت باعث ایجاد موجی از عصبانیت شدید در سراسر هند گردید. هزاران نفر به رسم اعتراض به خیابان ها ریختند و سیاستمداران و اعضای جامعه خواستار کشتن مجرمان شدند.

به گفته پولیس، صبح روز پنج شنبه 5 دسامبر، متهمان برای انجام آزمایش تحقیقاتی به محل جنایت منتقل شدند، جای که جهت فرار تلاش کردند و توسط پولیس به ضرب گلوله به قتل رسیدند.

معاون کمیساری پولیس شهر شمش آباد ، پراكاش ریدی (Prakash Reddy) گفت: "صبح امروز، حوالی ساعت 6-6: 30، مردم ما به محل جنایت رسیدند. مظنونان سعی کردند سلاح را از پولیس بگیرند و پس از آن تیراندازی کوتاهی رخ داد. در نتیجه هر چهار متهم کشته شدند. دو پولیس زخمی شدند. " بیانیه ریدی با گزارش قبلی پولیس مبنی بر اینکه متهمان جهت فرار تلاش کردند و در ساعت 3:30 دقیقه صبح دست به تیراندازی زدند، مغایرت دارد.

Indian police have arrested five Indian men who held a Japanese woman hostage and raped her for a month. - اسپوتنیک افغانستان
پلیس زن در هند با خشونت جنسی علیه زنان مبارزه میکنند

خانواده قربانی تجاوز از شنیدن خبر کشته شدن متهمان خوشحال شد. پدر دختر مقتول در مصاحبه با خبرگزاری ANI هند گفت: "10 روز از روزی که دخترم درگذشت، سپری شده است. من از پولیس و دولت تشکر می کنم. اکنون روح دخترم بالاخره آرام خواهد شد."

انجمن زنان مترقی سراسری هند(All India Progressive Women's association) ، چگونگی قتل متهمان را محکوم کرد. انجمن در بیانیه ای خود خاطرنشان ساخت:

 "اکنون آنها به تمام کشور خواهند گفت كه"عدالت"پیروز شده است، انتقام قربانی گرفته شده. اما این عدالت جعلی است".

بسیاری مردم هند از عملکرد پولیس در شبکه های اجتماعی ابراز رضایتمندی می کنند. برخی حتی اقدامات پولیس را "عدالت سریع" خواندند.

ارسال 600 هزار پیامک به متجاوزین در هند - اسپوتنیک افغانستان
ارسال 600 هزار پیامک به آزاردهندگان زنان در هند

آشا دیوی، مادر دختری که به دلیل تجاوز جنسی باند بدنام در بس در دهلی نو در سال 2012 درگذشت و به خاطر نام مستعار  Nirbhaya(«بی ترس») در خاطرات باقی مانده، در مصاحبه با مطبوعات هند گفت: "او از چنین مجازاتی بسیار خوش است. پولیس کار عالی انجام داده است، و من خواهان آن هستم که پولیس به مجازات دسپلینی محکوم نشوند."

هنرمند نیکهیل سیدهارت ((Nikhil Siddharth نوشت: "سرانجام ... این جانوران به خاطر جنایتی وحشتناک غیر انسانی که مرتکب شده اند، شایسته چنین انجام شدند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала