Milliyet/ترکیه: "در سال 2020 با خشکسالی و کمبود آب صاف روبرو خواهیم شد"

© Sputnik / Natalia Sileverstova  /  مراجعه به بانک تصاویر Milliyet/ترکیه: "در سال 2020 با خشکسالی و کمبود آب صاف روبرو خواهیم شد"
Milliyet/ترکیه: در سال 2020 با خشکسالی و کمبود آب صاف روبرو خواهیم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته اخترشناس ترک، بزرگترین فاجعه جهانی در سال 2020 خشکسالی و مشکل کمبود آب صاف خواهد بود. به همین دلیل، ما شاهد جلسات مکرر نمایندگان دول بزرگ خواهیم بود. در جهان رکود اقتصادی رخ خواهد داد و تقاضا برای دالر فقط در زمستان امسال وجود خواهد داشت ...

بوکت آیدن (Buket Aydın) می نویسد، ستاره شناسی (اخترشناسی) اخیراً مورد توجه ما قرار گرفته است. مکان سیارات در زمان تولد ما بر زندگی ما تأثیر می گذارد. ستاره شناسی -  فال بینی نیست. اخترشناسان غیب گویی نمی کند، بلکه فقط درباره انکشاف احتمالی رویدادها صحبت می کنند، گزینه هایی را ارائه می دهند، ما را برای آینده آماده می کنند. هر بار در پایان سال، از خودمان می پرسیم: سال جدید چه چیزی را برای ما و جهان به ارمغان خواهد آورد. سال 2020 یک راز جدید است، زیرا سال 2019 برای بسیاری از ما سال آسانی نبود. اما ، همانطور که مشخص است، 2020 نیز امیدوار کننده ترین چشم انداز نیست. با شروع بحران اقتصادی جهانی، بیش از هر زمان دیگری می توان تنش بین ایالات متحده، روسیه و چین را احساس کرد. این را من نمی گویم، اما اخترشناس اویگور گور (Uygur Gür)، شخص حرفه ای می گوید که پیش بینی های خود را با اطمینان و اشتیاق دنبال می کند. امیدوارم که برای شما نیز دلچسپ خواهد بود.

بوکت آیدین (Buket Aydın): چگونه به ستاره شناسی علاقه پیدا کردید؟

اویگور گیور (Uygur Gür): میخواهم بگویم که سواد را از برکت ستاره شناسی آموختم. در آن سال ها، پدر من به عنوان سرقنسول در کموتینی خدمت می کرد. من در کلاس دوم بودم. ما برای بازدید از برادر بزرگترم که در یک مدرسه شبانه روزی در لیسه گالاتسرای تحصیل می کرد به استانبول آمدیم. مادرم به عنوان معلم کار می کرد، او مرا به یک کتابفروشی برد، تا میل من به خواندن را برانگیزد و هر بار به دنبال کتابی درمورد علائم نجومی بودم. از سنین پایین می خواستم راز شخص را کشف کنم. من باید می توانستم درک کنم که چه شخصی در مقابل من قرار دارد، بدون آن که با او صحبت کنم. هر شخص بی نظیر است. البته آن خصوصیاتی که وی را بر خلاف سایر واکنش های مثبت یا منفی قرار می دهد، دلیل منطقی دارند. البته در آن سالها نمی دانستم که زندگی را می توان با کمک ستاره شناسی به شکلی کوتاه فهمید ... اما با آموزش، فهم به وجود آمد. بلی، من متولد شدم که اخترشناس باشم. این حرفه من است، اما مهمتر از همه شوق من است.

-  ما عادت کردیم که اخترشناسان، قاعده تاً، در استانبول زندگی می کنند. احتمالاً اخترشناس بودن در انقره دشوار است، زیرا این شهر ماموران است.

-  برعکس، انقره مناسب ترین شهر است. وقتی افراد 15 ساعت در روز کار می کنند، می خواهند زندگی آنها عملی تر شود. سبک زندگی در استانبول باعث کاهش ریتم افراد می شود. بطور مثال، در انقره  تا دورافتاده ترین مکان - نیم ساعت میتوان با موتر رسید. علاوه بر این، من همیشه سعی کردم تا با زمان همگام باشم. در همین راستا، با تغییر شرایط زندگی و کار، من تا حد زیادی سازگار شده ام که جلسات ویدیویی را از طریق اینترنت برگزار کنم. جلسات من سه و نیم - چهار ساعت طول می کشد، و فکر می کنم برای همه راحت تر است که در محیط خانه در مجلس با من شرکت کنند.

-  بطور مثال، سیاستمداران نیز به اخترشناسی علاقه دارند؟

- تعداد سیاستمداران و مقامات مهم که به من مراجعه میکنند، روز به روز در حال افزایش است. چند نفری که من آنها را به نامزدی در انتخابات گذشته متقاعد ساختم، به مجلس راه یافتند. اگر کارت شما با نقشه ترکیه سازگار نباشد، بدیهی است که مردم این کشور به شما چانس نخواهند داد، پس نباید وقت را بیهوده تلف کرد. هرکسی که می خواهد به وطن خدمت کند، باید راه خود را پیدا کند و این کار را انجام دهد. اما این برای همه نیست، این مسیر به پارلمان منتهی میشود. و گاهی اوقات زمان برای اقدامات خاص مناسب نیست.

-  یعنی، اخترشناسی زمان درست را نشان میدهد؟

-  بلی، گزینش زمان بسیار مهم است و اخترشناسی به این قدرت می بخشد.

"برخی از شرکت های بزرگ ترکیه ممکن ورشکست شوند"

- چه چیزی در سال 2020 در انتظار ترکیه قرار خواهد داشت؟

- در سال 2020، ترکیه بر روابط خارجی و مساله پناهندگی تمرکز خواهد کرد. از یک سو مبارزه با عواقب عملیات در سوریه و مشکل پناهندگان و از سوی دیگر مساله قبرس می تواند درد سر برای ترکیه باشد. امسال باید سیاست خارجی را با دقت پیش ببریم. تمام جهان پرتنش و آماده جنگ است. می توان گفت که در سال 2020، وقتی رکود اقتصادی به شدت احساس می شود، ممکن است برخی از شرکت های بزرگ ورشکست شوند و بیکاری نیز ممکن افزایش یابد.

"بحران جهانی دالر"

- چه اتفاقی برای دالر در سال 2020 خواهد افتاد؟

-  مشخص است که در درازمدت دالر آینده ای ناامید کننده خواهد داشت، اما در آینده نزدیک خصوصاً در زمستان بسیار زنده و فعال خواهد بود. کسانی که در زمستان در دالر سرمایه گذاری می کنند، سود کوتاه مدت دریافت می کنند، اما باید بگویم که این تأثیر طولانی نخواهد ماند، زیرا ایالات متحده شرایط سختی را تجربه خواهد کرد. در سال 2020 آنها، در تلاش برای حفظ نفوذ خود در جهان، تضعیف خواهند شد. بحران جهانی دالر در حال وقوع است!

-  در جهان سیاسی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

- به طور کلی، در جهان ما رکود اقتصادی، ورشکستگی شرکتهای بزرگ را پیش بینی می کنیم. در حالی که جوامع در درجه اول به دلایل اقتصادی، با عدم تعادل اقتصادی، قیام خواهند کرد، فکر می کنم افزایش نژادپرستی نیز افزایش خواهد یافت. امریکا، روسیه و چین در سال 2020 سعی خواهند کرد، قدرت خود را به مقیاس جهانی نشان دهند. به ویژه، ما شاهد تنش های عظیمی بین امریکا و چین خواهیم بود. امسال می توانیم  شاهد بروز روح اشغالگری روسیه باشیم. در حالی که شرق نزدیک از سیاست های توسعه طلبانه اسرائیل متزلزل است، مصر قدرت می یابد و برای چلنج دادن آماده می شود. به نظر می رسد تنش در روابط با امریکا را تشدید خواهد کرد و بر تسلیحات هسته ای تاکید خواهد ورزید. تابستان خشک و جستجوی آب صاف بر این همه مشکلات مهم امسال افزوده خواهد شد.

- آیا تعداد آفات طبیعی در سال 2020 زیاد خواهند بود؟

"علاوه بر زمین لرزه، بزرگترین فاجعه جهانی که امسال با آن روبرو هستیم خشکسالی و کمبود آب صاف خواهد بود." به همین دلیل، ما شاهد جلسات مکرر نمایندگان دول بزرگ خواهیم بود. در طول سال، ما شاهد تکان های زلزله‌ در منطقه بحیره مرمره باشیم. اما تا وقوع زلزله بزرگ در این منطقه هنوز وقت وجود دارد.

"سال 2019 برای جهان سال فقط یک جز بود"

- آیا سال 2019 سال بدی برای جهان بود؟

- سال 2019 تنها یک جز و یک نوع خاتمه آنچه بود که در سال گذشته تجربه کردیم که در سال 2020 اتفاق می افتد. همه ما در زندگی منتظر تغییرات چشمگیر هستیم. برخی از تغییراتی که سال گذشته می توانستند به ما آسیب برساند، ما باید امسال بپذیریم. روند در حال تکوین به طرز دردناکی صورت می گیرد، اما اگر هرقدر هم دردناک باشد، شخص آن را بطور چیزی عینی می پندارد و پس از آن آرامش و فروتنی به وجود می آید.

"از برکت ستاره شناسی، ما می توانیم جادوگران مخفی در جهان شویم."

- آیا شما آینده را می بینید؟ مرزهای ستاره شناسی کدام اند؟

- از برکت ستاره شناسی ، فرصت هایی را که در اختیار داریم و حدود آنها را می بینیم. اگر این کارت شناسایی باشد، ما فرصتی برای درک اینکه شخص می تواند در چه عرصه ای خود را تحقق بخشد، نقشه کشور نشان می دهد که مسیر انکشاف آن از کدام ساحه میگذرد و نقشه شرکت نشان می دهد که چه چیزی مانع توسعه شرکت میشود و چگونه می توان از آن رهایی یافت. این شرط در همه این موارد از یک مقطع آغاز می شود و سرنوشت این کار در همان لحظه در عکس از آسمان پرستاره قرار دارد. ما آن را کارت تولد می نامیم. و اگر این نقشه را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، پس هر تعهد نتیجه مطلوب خواهد داشت. علاوه بر این، اگر بتوانیم لحظه اولیه را تعیین کنیم، می توانیم جادوگران مخفی شویم و حوادث را در جهان به درستی مدیریت کنیم.

- نقشه های اخترشناسی برای چه ضروری اند؟

- تفسیر کارت تولد به شما کمک می کند تا خودتان را بشناسید و متوجه شوید. کارت تولد یک قطب نما عالی است. اگر کارت تولد خود را می دانید، پس یک ستاره هدایتگر دارید که شما را در طول زندگی سوق می دهد. اگر یاد بگیرید که به طور صحیح از آنچه که تقدیر ​​به شما وعده داده، استفاده کنید، خواهید دید که به راحتی موانع موجود در مسیر شما برداشته می شود و دائماً از فرهنگ لغت خود مفاهیم مانند "دشوار" یا "غیرممکن" حذف میکنید.

"پیش بینی ها با توجه به نشانه در حال ظهور انجام می شوند."

- چرا نشانه ظهور (پیدایش) ما برای تهیه پیش بینی های مربوط به زندگی ما اهمیت بیشتری دارد؟

- متأسفانه در کشور ما مردم زمان تولد یا علامت ظهور خود را نمی دانند. بنابراین، من فکر می کنم که همکارانم از صحبت آشکار در مورد آن خودداری می کنند. پیش بینی ها مطابق با نشانه در حال ظهور انجام می شود. هیچ راه دیگری امکان پذیر نیست. علامت ظهور دارای نقشه است و تحت تأثیر تمام حرکتها، حرکات سیارات در آسمان قرار دارد. پیش بینی ها فقط مطابق با نشانه ظهور انجام می شود، مانند همه پیش بینی هایی که در این مصاحبه ابراز شده است.

امسال چه انتظاری از علائم نجومی دارید؟

متولدین ماه حمل

در حالی که مشتری فرصت های شغلی جدیدی را به شما ارائه می دهد، اتصال ساتورن و پلوتون به شما نیاز دارد، تا در حرفه خود چیز جدیدی را امتحان کنید. امسال، یک رابطه موفق ممکن است منجر به ازدواج شود، و یک ازدواج موفق - به تولد فرزند. از سوی دیگر، مهم است که زوجین محروم از یک رویکرد سازنده استفاده کنند. به وضعیت سلامتی بستگان پیر توجه کنید.

متولدین برج ثور

امسال چشم انداز شما از زندگی به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد و اعتقادات خود را به چالش می کشید. ممکن است نیاز به آموزش باشد. رویدادهای مهم مربوط به مخاطبین خارجی منتفی نیست. ستارگان در تمام سال به شما در پیشرفت شغلی کمک می کنند، فرصت های مختلفی را برای خود ایجاد می کنید.

متولدین جوزا

تغییرات جدی مربوط به منابع شغلی و مالی امکان پذیر است. شما ممکن است از خانواده یا روحانی خود حمایت مالی غیر منتظره دریافت کنید. در نیمه دوم سال تصمیماتی راجع به روابط شخصی اتخاذ خواهید کرد. افراد جدید وارد زندگی شما خواهند شد و شما قادر خواهید بود خود را از برخی از روابطی که برایتان آزاردهنده است رهایی بخشید.

متولدین سرطان

امسال بسیاری از شما می توانید ازدواج کنید. سرطان های متاهل می توانند برنامه ریزی برای تولد نوزاد داشته باشند. از طرف دیگر هنگام انتخاب شریک زندگی باید مراقب باشید. تغییرات مهم مربوط به مشاغل تجاری ممکن است. نیمه دوم سال شما را از فرصت های شغلی جدید خوشحال می کند؛ برخی از مشکلات بهداشتی ممکن است خود را نشان دهند.

متولدین اسد

یک سال از مراحل جدید شغلی و تغییرات اساسی در محیط کسب و کار شما به وجود می آید. شما باید به سلامتی، عادات غذا خوردن، رژیم خواب توجه کنید. نیمه دوم سال زندگی اجتماعی شما را متنوع خواهد کرد و فرصت هایی را برای روابط عاشقانه فراهم می آورد. متولدین متاهل اسد می توانند والدین شوند.

متولدین سنبله

امسال تغییرات و فرصت های موجود در زندگی شخصی و اجتماعی شما را به تصویر می کشد. متولدین سنبله ممکن است مجبور شوند به طور جدی با مشکلات فرزندان خود کنار بیایند. در حوزه تجارت، رقابت پیش رو است. با شروع از نیمه دوم سال، ممکن است نیاز به جابجایی، تغییر منظره وجود داشته باشد. همچنین ممکن است با فرصت های شغلی غیرمنتظره ای روبرو شوید.

متولدین میزان

گاه و بیگاه، روابط خانوادگی یا مشکلات صحی یکی از بستگان شما ممکن است شما را خسته کند. ممکن است موضوعات مربوط به نقل مکان در دستور کار قرار گیرد. سال فرصت های شغلی جدیدی را ارائه می دهد. در نیمه دوم سال، مسائل مربوط به آموزش و پرورش و برای برخی موضوعات مربوط به قراردادهای خارجی مبرمیت پیدا کند.

متولدین عقرب

امسال به روابط با نزدیکان، مشکلات اعضای خانواده و روابط با دوستان توجه زیادی می کنید. برخی از شما آموزش های پیش رو دارید. نیمه دوم سال نویدبخش تغییرات شغلی و همچنین پروژه های مالی با خانواده و فرصت های شما در این زمینه است.

متولدین قوس

میل به تغییرات شغلی به وجود می آید و شما برای این کار فرصت های لازم را خواهید داشت. شما می توانید از نظر مالی سرمایه گذاری کنید، از خانواده خود پشتیبانی مالی غیرمنتظره دریافت کنید. در نیمه دوم سال توصیه می شود به سلامتی خود توجه داشته باشید و گاهی از مشکلات در روابط شخصی می تواند خسته شوید.

جدی

زندگی قصد دارد شما را با چالشهای کاملاً جدیدی روبرو کند. بسیاری از شما با تغییر شغلی روبرو هستید و شخصی در این رابطه ازدواج خواهد کرد یا فرزند خود را خواهد داشت. امسال همچنین به شما امکان می دهد تا به سرعت از روابط ناکارآمد خلاص شوید. در نیمه دوم سال به وضعیت جسمی و روحی خود توجه کنید.

متولدین دلو

امسال، شما تصمیم می گیرید زندگی خود را با هر آنچه به شما ظلم می کند پایان دهید. برای متولدین دلو، این سال تصفیه و تجدید است. کسی از یک حرفه بی حوصله خداحافظی می کند و کسی روابط غیر ضروری را پایان می دهد. از سلامتی غافل نشوید. نیمه دوم سال شما را با فرصت های شغلی جدید، و برخی از متولدین دلو - با عشق غیر منتظره ای که می تواند وارد زندگی شما شود، یا روابط نهایتا برقرار شده، خوشحال می کند.

متولدین حوت

امسال، زندگی به شما خواهد گفت: "خیالپرستی بس است، گام های مشخص برای رسیدن به اهداف زندگی خود بردارید." برخی از متولدین حوت به دستاوردهای جدید شغلی دست می یابند، در حالی که شخصی تغییرات اساسی در زندگی شخصی خود تجربه خواهد کرد. این ممکن است یک سال تغییرات جدی، ژرف و مهم در محیط شما باشد. در نیمه دوم سال، مهارت های جدید شغلی را تعویض می کند و برخی نقل مکان خود را نیز را در دستور کار قرار می دهند. به وضعیت سلامتی بستگان پیر توجه کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала