فاوچی معتقد است که میلیون ها حادثه ابتلا به کرونا ویروس در انتظار امریکا قرار دارد

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر فاوچی معتقد است که میلیون ها حادثه ابتلا به کرونا ویروس در انتظار امریکا قرار دارد
فاوچی معتقد است که میلیون ها حادثه ابتلا به کرونا ویروس در انتظار امریکا قرار دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوکتور انتونی فاوچی (Anthony Fauci) به CNN اعلام داشت: بر اساس مدل سازی معلومات، میلیون ها مورد از کروناویروس در ایالات متحده مشاهده می شود و بیش از 100000 نفر می توانند بر اثر آن بمیرند. وی در عین حال تأکید کرد که تخمین زدن چند مورد از این بیماری و تعداد مرگ و میر دشوار است، و او نمی خواهد پیش بینی های خاصی انجام دهد و افراد را گمراه کند.

تاپر:« به نظر شما چند مورد در ایالات متحده امریکا رخ خواهد داد؟" یک میلیون؟ ده میلیون؟ آیا ما کدام تصوری داریم؟

کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به کرونا ویروس در جهان از مرز 700 هزار نفر گذشت

فاوچی: "می دانید، جیک، راستش، من تصوری واضح ندارم ... من هرگز برای بیماری هایی که با آنها سر و کار داشتم ندیده ام که بدترین سناریوها برای آن در چارچوب مدل تحقق یابد. این سناریوها همیشه زائد هستند. از مینرو هنگامی که شما در مورد یک میلیون، یک و نیم میلیون، دو میلیون صحبت می کنید – این عملاً تقریباً زیاده روی است. این غیرممکن نیست، اما بسیار بعید است. بنابراین، پیش بینی آن دشوار است. از آنچه می بینم می گویم که ما در مورد چیزی بین 100000 تا 200000 حادثه صحبت خواهیم کرد. ولی، من نمی خواهم تا مرا به حرفم محکم بگیرند، زیرا، ببخشید، اما موضوع مرگ است. یعنی میلیون ها حادثه در انتظار ما هستند. اما من فکر می کنم که ارزش پیش بینی کردن را ندارد. همه چیز خیلی مبهم است، بنابراین می توانید به راحتی مرتکب اشتباه شوید و مردم را گمراه کنید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала