مایک پنس کندس اووینس، یکی از فعالان طرفدار ترامپ را به کاخ سفید دعوت کرد

© REUTERS / Yuri Gripasمایک پنس کندس اووینس، یکی از فعالان طرفدار ترامپ را به کاخ سفید دعوت کرد
مایک پنس کندس اووینس، یکی از فعالان طرفدار ترامپ را به کاخ سفید دعوت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایکل پنس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده گفت که با فعالان سیاه پوست دیدار کرده است. به گفته وی، این گروه این موضوع را مورد بحث قرار داد که "چگونه كشور میتواند پس از مرگ غم انگیز جورج فلوید و اعتراضات و شورش های بعدی به پیش برود." در عین حال، وی یاداوری نه کرد که از بین شرکت کنندگان در این جلسه کندس اوونیس موجود بود که فلوید را "شخص وحشتناک" خواند. خوانندگان امریکایی درباره او چه فکر می کنند؟

نیکی شواب (Nikki Schwab)، اندریو کورت (Andrew Court) در مقاله منتشره در نشریه  The Daily Mail (انگلستان) می نویسد، معاون رئیس جمهور ایالات متحده مایکل پنس به طور جداگانه ذکر نکرد که کندس اووینس (Candace Owens) که جورج فلوید را "شخص وحشتناک" خوانده بود، در جلسه ای با فعالان محافظه کار سیاهپوست حضور داشت. وی خاطرنشان کرد: سه محافظه کار سیاه دیگر: رئیس بنیاد میراث سیاه، کای کول جیمز (Kay Cole James)، بنیانگذار مرکز تجدید و آموزش شهر، استار پارکر (Star Parker)  و الروی سیلور (Elroy Sailor) که قبلاً در تیم ترامپ کار می کردند، نیز دراین دیدار حضور داشتند. درخواست روزنامه دیلی میل برای اظهار نظر در مورد این جلسه بی پاسخ ماند.

اکثریت باشندگان امریکا، وضعیت در کشور را غیر قابل کنترول می‌دانند - اسپوتنیک افغانستان
اکثریت باشندگان امریکا، وضعیت در کشور را غیر قابل کنترول می‌دانند

اووینس پس از بیانیه جنجال برانگیز خود با پنس ملاقات كرد، جایی كه وی فلوید را با استناد به سابقه كیفیت و مواد مخدر وی "شخص وحشتناك" خواند. یک منبع نزدیک به اووینس 31 ساله تأیید کرد که وی در این جلسه حضور داشته و در عکس عمومی به وضوح دیده می شود.

روز چهارشنبه، اووینس هنگام پخش مستقیم فیس بوک صحبت کرد که چرا وقتی فلوید "شهید" تلقی می شود، آن را دوست ندارد. وی در مورد امریكای سیاه اعلام داشت: "ما از این نقطه نظر بی نظیریم كه ما - تنها كسانی هستیم كه جنجال میکنیم، فریاد می زنیم و خواستار حمایت و عدالت برای بی ارزش ترین اعضای جامعه ما هستیم."

اووینس توضیح داد كه هیچ سفیدپوست، یهودی یا اسپانیایی از جنایت کار پشتیبانی نمی كند. وی برای خوانندگان خود توضیح داد: "جورج فلوید شخصیت برجسته ای نبود." اووینس ادامه داد: "من در اینجا کمی جستجو کرده ام." دوسیه جنایی وی، جزئیات دستگیری و محکومیت وی را تحقیق کردم. اوونز گفت: "ابتدا، در زمان دستگیری وی، فلوید نسبت استعمال مواد مخدر - فنتانیل و متامفتامین خمار بود ". اووینس همچنین به سرقت سال 2007 اشاره کرد که فلوید یک قربانی باردار را توسط اسلحه ای تهدید کرده بود. وی گفت: "و در همان لحظه فهمیدم که او چقدر وحشتناک است و نمی خواهم وانمود کنم که او خوب است."

واکنش وزارت خارجه روسیه به دادخواهی گسترده در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
واکنش وزارت خارجه روسیه به دادخواهی گسترده در امریکا

وی تاكید كرد كه انتقاد او به هیچ وجه عملكرد پولیس درك شووین كه گلو فلوید را توسط زانو فشرده بود تا زمانی كه بیهوش شد، توجیه نمی کند.

اووینس در استمفورد، کانتیکت متولد شده و اکنون در نیویورک زندگی می کند. او در مجله Vogue ستاژ سپری نموده و از روزنامه نگاری در پوهنتون رود آیلند کنار رفت. در ابتدا، این کارشناس جنجالی به نظریات لیبرال پایبند بود و از رئیس جمهور ترامپ انتقاد کرد، اما سپس اعتقادات سیاسی خود را یک شبه تغییر داد. وی در سال 2018 گفت: "در یك شب یك محافظه كار شدم ... فهمیدم كه آنها لیبرال - نژادپرست و ترول هستند ".

تاکنون 10 هزار نفر در اعتراضات امریکا بازداشت شده‌اند - اسپوتنیک افغانستان
تاکنون 10 هزار نفر در اعتراضات امریکا بازداشت شده‌اند

اووینس 31 ساله مدیر ارتباطات سازمان جوانان محافظه کار Turning Point است. اووینس معتقد است رئیس جمهور پیشین بارک اوباما روابط بین نژادی را در امریکا خراب کرد و کانی وست را "یکی از شجاع ترین مردم کشور" میداند، به خاطریکه از ترامپ حمایت کرد.

سال گذشته در فاکس نیوز، وی اظهار داشت که امریکایی های سیاهپوست اسیر حزب دموکرات هستند. این فعال جوان سال گذشته وقتی که کانی وست توئیت کرد که "آنچه او فکر می کند" می پسندد، توجه عمومی را به خود جلب کرد. اووینس یک کانال YouTube را رهبری می کند که در آن با مهمانان مصاحبه می کند و در مورد مسائل ملی بحث می کند. اووینس به دلیل عدم تمایل به جنبش Black Lives Matter ("زندگی های سیاه نیز مهم است") شناخته شده است، و آن را "دسته ای از افراد شرور" می نامد.

***

تبصره های خوانندگان:

Somegirl

او خودش - یک نقطه عطف است. از دیدگاه جدید نسبت به این اتفاقات سپاسگزارم.

cockney babs

آفرین، از حقیقت گفتن.

Sherlock Rose

من نمی دانم این جورج چه پرنده است، اما من یک ویدئو را دیدم و او در زیر زانوی یک پولیس درگذشت. این غیر قابل قبول است. شخصیت وی هیچ ارتباطی با آن ندارد.

wozzer1968

وای، این دختر به راحتی محکوم به افسانه شدن است ... او مانند پرتوی امید است.

BGinBigD

تمام "کمک" او همان مزخرفاتی ترامپ است که "اجازه دهید امریکا عظمت خود را بازگرداند". هر دو احمق هستند.

MandieBraxton

یک سیاه دیگری که تبلیغ کننده شوونیسم و ​​برتری سفید پوستان است. به او پول پرداخت می کنند، تا نژادپرستان سفید پوست راضی باشند.

Flynn Mahoney

من می بینم که ترامپپیست ها به تمام قدرت فعالیت میکنند کمال احتیاط در اینجا می پردازند. کندیس اوونس به سادگی شخصی را که در روز روشن کشته شد، برای پیشبرد آرمان های سیاسی خود، توهین می کند. و بس

Sarah Baker

کیندس - معجزه است. من او را دوست دارم

woo_fighter

او یک احمق، یک ضد واکسن است و نظریه های توطئه را می چیند. او انچه می گوید که محافظه کاران می خواهند بشنوند، و آنها او را می ستایند - آنها فکر می کنند اگر به رنگ سیاه علاقه دارند، نژادپرست نخواهند بود.

ADWII

افسوس ، مطبوعات آن را از هم پاشیده اند ، زیرا با برخی از حق افراطی برای متقاعد کردن آنها آویزان است.

LuluLuli

کندیس دروغگو است، او مانند همه شما از نژادپرستان سفید سود می برد و به آنها چیزهای را می گوید، آنچه آنها می خواهند بشنوند.

BlackRoseEsq

بلی، حتی اگر او آخرین پست فطرت هم است، لیاقت مرگ سگ در دستبندها را نداشت، وقتی پولیس به مدت ده دقیقه شما را با زانوی خود خفه می کند.

Digital Omen

کندی به ریاست جمهوری!

Billy Hill

خدایا، جمهوریخواهان هرگز زن سیاه پوست را کاندید نمی کنند. آنها نیم قرن از دنیا عقب مانده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала