آیا نخبگان جهان مرتکب جنایاتی علیه کودکان می شوند؟

© AFP 2023 / Anne-Christine Poujoulatآیا نخبگان جهان مرتکب جنایاتی علیه کودکان می شوند؟
آیا نخبگان جهان مرتکب جنایاتی علیه کودکان می شوند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشانه های نگرش عجیب و غریب در بین نخبگان در مورد جنایات علیه کودکان بسیار زیاد است. از زمان بازداشت های مربوط به دوسیه جفری اپشتین، میلیون ها نفر از مردم عادی در حال تحلیل انتقادی اقدامات ستارگان هالیوود و سیاستمداران با نفوذ هستند. اما بسیاری از گروه های ممتاز دیگر که قانون برای آنها نوشته نشده، وجود دارد.

دیبورا فرانکلین (Deborah Franklin) در مطلب منتشره در نشریه American Thinker (امریکا) می نویسد، این سوال که چگونه ممتازترین مردم جهان با کودکان رفتار می کنند، توجه هرچه بیشتری را به خود جلب می کند. از زمان دستگیری جفری اپشتین و گیلن ماکسول، میلیون ها نفر از مردم عادی در حال تحلیل انتقادی اقدامات ستاره های هالیوود، تجار بزرگ، سیاستمداران قدرتمند، شرکت های رسانه ای و سایر گروه های ممتاز هستند. سناریوهایی که زمانی غیرقابل تصور به نظر می رسید، هر روز بیشتر و بیشتر می شوند.

کریسی تیگن مدل محبوب و بازیگر زن، همسر خواننده جان افسانه است. او با حضور در تبلیغات و برنامه های تلویزیونی و فروش خط محصولات در Target از یک حرفه پر سود برخوردار است. به علاوه،Chrissy  یک نویسنده پرکار توییت است. برخی از آنها حاوی خیالات تکان دهنده او در مورد کودکان است. در اینجا برخی از توییت های وی آورده شده است:

من فقط کودکی را دیدم که شبیه ستاره پورنو است. مثل یک ستاره پورنو ارزان و آماده برای همه. آیا فکر کردن مثل این بد است؟ "

وی گفت: "تماشای دختران نیمه برهنه که روی ریسمان می نشینند، فقط ... من می خواهم خودم را به زندان بسپارم. #toddlersandtiaras "(ترجمه تقریبی:" نوجوانان تاج دار"، نمایش واقعیت امریکایی).

اخیراً، خوانندگان دلسوز هزاران توییت Tegen را درباره کودکان پیدا کردند و با سوالات شروع به بمباران توییتر کردند. برخی از آنها می پرسیدند که آیا تیگن با جفری اپشتین قاچاقچی درگذشته کودک رابطه ای دارد یا خیر. تيگن با مسدود كردن يك ميليون كاربر، حذف 60 هزار توييت ادعا كرد كه قرباني ترول هاي اينترنتي بی قلب شده، پاسخ داد. با خوشبختی برای او، رسانه ها از او جانبداری کردند. به طور مثال، USA Today ، او را به مثابه زنی بی گناه ترسیم کرده که مورد آزار و اذیت بی رحمانه قرار گرفته است. با وجود این، نویسنده مقاله از نشر هر گونه توییت مدل خودداری کرده است.

میلیاردر جفری اپستاین در زندان خودکشی کرد - اسپوتنیک افغانستان
میلیاردر جفری اپستاین در زندان خودکشی کرد
تجاوزچه کسی می توانست خود را در یک عکس سرگرم کننده در کنار متهم به قاچاق کودکان گیلین ماکسویل و برنده بدنام اسکار کوین سپسی تصور کند که بر تخت سلطنتی ملکه فقید انگلیس ویکتوریا و شاهزاده فیلیپ استراحت می کنند؟ ولی این وجود دارد. شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس، چندین دهه با اپشتین دوست بود و اکنون دادستان های ایالات متحده می خواهند او را مورد بازجویی قرار دهند. رابطه او با اپشتین در محیط سلطنتی کاملاً مشهور بود، اما بر این دوستی در خانواده برای مدت طولانی چشم پوشی می کردند. این امر ادامه داشت تا اینكه، به دلیل دستگیری اپشتین، این رابطه برای خانواده سلطنتی خیلی ناراحت کننده نشد.

 تجاوز جنسی، سقط اجباری، شوک برقی - اسپوتنیک افغانستان
تجاوز جنسی، سقط اجباری، شوک برقی

جفری اپشتین حتی پس از آزادی از زندان نیز به مثابه یک دوست ضروری در میان نخبگان باقی ماند، حتی وقتی که اتهامات علیه وی درباره رابطه با خردسالان وسیعاً معلوم شد. برای صرف نان شب در خانه وی در نیویورک شخصیت های برازنده رسانه ای مانند کیتی کوریک، چلسی هانلر و جورج استفانوپولوس که همسرش اخیراً والدین خود را به تماشای پورنو یکجا با فرزندانشان دعوت نمود، می آمدند.

اپشتین نه تنها مورد علاقه ستارگان رسانه قرار گرفت. بیل گیتس، صاحب بزرگترین سازمان خیریه جهان، اکثراً با اپشتاین ملاقات می کرد و از طریق کارمندان خود روابط نزدیک با او برقرار می کرد. پوهنتون هاروارد پس از اهدای 9 میلیون دالر جهت تحقیقات، دفتر، خط تلفن و دسترسی نامحدود را به اپشتین داد. اساتید پوهنتون هاروارد در چند خانه و زندان از اپشتین بازدید کردند و در چهار جت های خصوصی او پرواز می کردند.

هرچه مقیاس حماسه اپشتین - ماکسول به آگاهی عمومی می رسد، برای نخبگان در امان ماندن متکبرانه از توجه عامه نسبت به رفتار شان دشوارتر و دشوارتر می شود. در روزهای گذشته، داستان کمپنی Wayfair که هفته گذشته در رسانه های اجتماعی سر و صدا ایجاد کرد، اصلاً به سادگی بوجود نمی آمد.ولی در شرایط کنونی چنین تحولات عجیب و غریب به ویدیوهای بی شماری TikTok، توییت های خشمگین و تکذیب ها در رسانه ها الهام بخشیده است.

جودو Belarus European Games Judo - اسپوتنیک افغانستان
دستگیری برنده مدال نقره المپیک به جرم تجاوز جنسی

متأسفانه، نشانه های برخورد نگران کننده نخبه گان نسبت به جنایات علیه کودکان بسیار زیاد است که در اینجا ذکر شده است. اوپرا شخصیت "مقدس" برازیل جان خدا (John of God) را تبلیغ میکرد که اکنون به تجاوز جنسی متهم شده است. وی برده های جنسی خوردسال را حامله می ساخت و اطفال تولد شده را برای فروش در بازار سیاه عرضه می کرد. مریل استریپ در مراسم توزیع جوایز اوسکار ایستاده به رومن پولانسکی که بر یک دختر 12 ساله تجاوز کرده بود، کف می زد. مارک تامپسون، رئیس بی بی سی، در پوشش تجاوزات جنسی که جیمی ساویل، مجری تلویزیون بریتانیا علیه 500 کودک انجام داده، کمک کرده است. تامپسون اکنون مدیرعامل نیویورک تایمز است.

در این مواقع بی سابقه، هنگامی که مقامات از ما می خواهند که به آنها اعتماد کنیم در حالی که آزادی ما را از بین می برند، از مدت ها قبل ضرورت ارزیابی صادقانه قابل اعتماد بودن آنها بوجود آمده است. مردم امریكا شایسته این هستند كه بدانند برخی از نمایندگان نخبگان با فرزندان آنها چه می كنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала