"کلاشینکوف" KS-12 امریکایی: تفنگ چره ایی است که به هیچ چیز شباهت ندارد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر "کلاشینکوف" KS-12 امریکایی: تفنگ چره ایی است که به هیچ چیز شباهت ندارد
کلاشینکوف KS-12 امریکایی: تفنگ چره ایی است که به هیچ چیز شباهت ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پایان تحریم های ایالات متحده علیه روسیه دیده نمی شود و به همین دلیل ما میتوانیم از فرصت دستیابی به اسلحه سبک کلاشینکف محروم شویم.

پیتر سوچیو (Peter Suciu) در مطلب منتشره در نشریه The National Interest (امریکا) می نویسد، چه حاصل خواهد شد، اگر مدل اساسی، اصل خروج گازات و گیت پرکاری سلسله ماشیندار های مشهور کلاشنیکوف، از جمله ماشیندار مشهور AK-47 استفاده کرده و از این تفنگ چره ای ساخت؟ "سایگا -12"، یکی از محبوب ترین سلاح های نیمه اتوماتیک دارای میل لشم حاصل خواهد خواهد شد!

صد سال از زادروز مخترع کلاشنیکوف می‌گذرد  - اسپوتنیک افغانستان
صد سال از زادروز مخترع کلاشنیکوف می‌گذرد

میخائیل کلاشنیکوف افسانه ای آن را برای ایژماش ساخت که امروز به نام وی - کانسرن «کلاشینکف» – مسمی شده است. Saiga-12 به مثابه سلاح محاربوی کارابین مورد استفاده قرار می گیرد و تفنگ با کارطوس 12 بور در سراسر جهان به فروش می رسد. در روسیه، یک خریدار می تواند در صورت داشتن جواز اسلحه با میل لشم چنین سلاح خریداری کند. تا سال 2014،Saiga-12  یکی از محبوب ترین تفنگ های نیمه اتوماتیک در ایالات متحده بود.

اما پس از پیوستن کریمیا به فدراسیون روسیه، رئیس جمهور بارک اوباما فرمان 13662 را صادر کرد که واردات هر نوع محصول ایژماش، از جمله تفنگSaiga-12  را ممنوع ساخت . پایان تحریم های ایالات متحده علیه روسیه دیده نمی شود و به همین دلیل ما میتوانیم از امکان دستیابی به اسلحه سبک کلاشینکف محروم شویم.

اما در حقیقت، امریکایی ها می توانند چنین اسلحه ای را خریداری کنند (اگر خوش شانس باشند که آن را در انبار پیدا کنند)، با این تفاوت که این سلاح نه توسط کانسرن «کلاشنیکوف» در کارخانه روسی ایژماش، بلکه در فلوریدا ساخته شده است.

ارتش امریکا مدل تفنگ کلاشنیکوف خریداری می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
ارتش امریکا مدل تفنگ کلاشنیکوف خریداری می‌کند

آشنا شوید: کلاشینکف KS-12 ساخت امریکایی، یک سلاح نیمه اتوماتیک ساخته شده از سال 2017 در امریکا، بر پایه سلسله « Saiga» است.

واقعیت این است که شرکت تولید کننده آن خصوصی است. علاوه بر این، این سلاح آتشی مانند کلاشینکوف برای ارگان های امنیتی، اردو و مهمتر از همه برای بازار گسترده تر تجاری تولید می شود. این شرکت به دلیل تحریم های امریکا ایجاد شده است که واردات سلاح های روسی را ممنوع می کند. در حال حاضر، هیچ ارتباطی بین این دو شرکت، به جز از نام، وجود ندارد، اما تیراندازان می توانند مطمئین شوند که «کلاشینکف» دارای ساختمان قوی و قابل اعتماد، اما تولید امریکایی، دریافت می کنند.

این واقعا بهترین سلاح در هر دو جهان است و KS-12 این واقعیت را اثبات می کند. طبق گفته مجله اتحادیه ملی تیراندازان، این اسلحه پرفروش ترین سلاح نیمه اتوماتیک در ماه می بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала