فرار تروریستها از سوریه

© REUTERS / Hosam Katanسوریه
سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوای مسلح سوریه نواحی «بيت زيفا»، «بيت خضور»، «جبل السنديان»، «خضر»، مناطق کوهستانی «الرحملية» و«المقطرانيه» را در اطراف شمالی لاذقیه آزاد کردند.

شبکه العالم از حومه لاذقیه گزارش داده است که اردوی سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در حومه شمالی لاذقیه در محور «بیت حلیبیه» و «خربه سولاس» پیشروی نمودند و پس از عملیات ویژه و به  نابود کردن نیروها و تجهیزات دشمن، علاوه بر برخی از روستاها به بلندهای منطقه نیز تسلط یافتند.
در همین حال، منبعی نظامی به شبکه العالم اعلام کرد که عناصر مسلح به طور گسترده در منطقه کوهستانی این مناطق که بر جاده ها و دشت اطراف مشرف است مستقر بودند که نیروهای مسلح و مقاومت آنها را نابود  و این مناطق را پاکسازی کرد.

به گفته منبعی نظامی این عملیات موفقیت آمیز آغازی برای پایان حضور عناصر مسلح در حومه لاذقیه است و فرار تروریست های مسلح جبهه النصره از این مناطق به صحنه ای عادی تبدیل شده است.

پیشروی نیروهای مسلح سوریه در حومه لاذقیه سبب قطع ارتباط جغرافیایی عناصر مسلح در حومه لاذقیه با مناطق اطراف آن شده است که عناصر مسلح  از آنجا به شهر لاذقیه راکت انداخت می کردند. بنابراین، اکنون مساحت زیادی از مناطق اطراف لاذقیه را قوای مسلح سوریه و نیروهای مقاومت آزاد کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала