مفتی سوریه: هدف اصلی همکاری روسیه و سوریه- نابود کردن تروریزم است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر مفتی سوریه: هدف اصلی همکاری روسیه و سوریه- نابود کردن تروریزم است
مفتی سوریه: هدف اصلی همکاری روسیه و سوریه- نابود کردن تروریزم است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه در مصاحبه ای با "RT " گفت: رابطه روسیه و مسلمانان جهان اسلام همیشه نیک بوده و بر روی حقوق و آزادی انسان متمرکز می باشد.

به گفته وی، "روابط روسیه با جهان اسلام و عرب دارای ریشه های عمیق تاریخی است و چیز جدید نیست. بنابراین، من از تمام کسانی که این موضوع برایشان عجیب و غریب به نظر می رسد، سوال می کنم: " چی وقت کشورهای عربی و یا جهان اسلام با روسیه جنگیده است؟ " ما همیشه طرفدار حق هستیم. شیخ حسون گفت: روابط روسیه و جهان اسلام همواره کمک به فرد، دفاع از حقوق و آزادی انسان می باشد.

وی افزود: هدف اصلی همکاری کنونی مسکو و دمشق — مبارزه با تروریزم و جلوگیری از فعالیت های آنها می باشد. بنا براین، تمام جهان به جز روسیه، برای نجات مردم سوریه از خطر حتمی هیچ گونه اقدامی نکرد. به گفته وی، " زمانیکه مردمانی به منظور از بین بردن ایمان و عشق مان که حاکم سوریه است، وارد این کشور شدند، تمام جهان ایستاد و به تماشای ما که چگونه فردندان ما کشته می شوند، میراث تاریخی و فرهنگی ما از بین می رود، نشستند. شیخ حسون تاکید کرد، جهان به جای اینکه تروریزم را نابود کند، یک ائتلاف دورغین را ساخت. اما زمانیکه روسیه ظلم و ستم واقعی ائتلاف بین المللی را دید، اقدامات خود را با استفاده از تمام پتانسل خود برای حمایت از مظلومان در برابر ستمگران آغاز کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала