بشار اسد: با کمک فدراسیون روسیه ما می توانیم بر داعش پیروز شویم

© Sputnik / Alexei Druzhininبشار اسد: با کمک فدراسیون روسیه ما می توانیم بر داعش پیروز شویم
بشار اسد: با کمک فدراسیون روسیه ما می توانیم بر داعش پیروز شویم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش ریانووستی، عصر روز گذشته ولادیمیر پوتین و بشار اسد رؤسای جمهور فدراسیون روسیه و سوریه در مسکو دیدار و گفتگو کردند. رهبران دو کشور مسائل مربوط به اوضاع سوریه و عملیات قوای هوایی روسیه در خاک این کشور را مورد بحث قرار دادند.

آقای بشار اسد در طول این مذاکرات در مورد پیروزی نهایی با کمک روسیه بر تروریزم ابراز امیدواری کرد. وی افزود:" هدف اصلی همه ما باید آنچه مردم سوریه می خواهند و آینده شان در آن می ببینند، باشد. آقای پوتین همچنین تاکید کرد، مردم سوریه باید خودشان در مورد حل و فصل بحران کشورشان تصمیم بگیرند. وی تاکید کرد: مسکو آماده کمک و همکاری نه تنها در مبارزه با تروریزم، بلکه در روند سیاسی سوریه می باشد.

رئیس جمهور روسیه گفت: آغوش مسکو برای همکاری با کشورهای علاقمند به حل صلح آمیز مناقشه در شرق میانه باز است.

علاوه بر این، رئیس جمهور سوریه، در گفتگو با رهبر روسیه، در مورد ادامه همکاری های مسکو و دمشق برای بازگردندان این جمهوری عربی از نگاه اقتصادی و سیاسی، ابراز امیدواری کرد.

ولادیمیر پوتین در ادامه گفت: سوریه دشواری های زیادی را متحمل شده، چرا که به تنهایی با تروریزم مبارزه می کرد و مبارزه با تروریزم به تنهایی غیرممکن است. اما عملیات اخیر در سوریه نتایج بسیار خوبی در پی داشته است. به گفته رئیس جمهور سوریه، اگر تلاش های مسکو نمی بود، شورشیان مسلح قلمرو زیادی را در شرق میانه تحت کنترول خود در می آورند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала